ارتقاء مشارکت سیاسی رأی اولی ها در عرصه انتخابات محور برنامه کانون های فرهنگی مساجد است

حجت الاسلام شکری با اشاره به ضرورت ایجاد روحیه مشارکت افزایی در جریان انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت: افزایش مشارکت سیاسی نوجوانان و جوانان در عرصه انتخابات محور برنامه کانون های فرهنگی مساجد است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز گفت: آگاهی بخشی و تقویت روحیه مشارکت انتخاباتی از محورهای برنامه ریزی شده در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: رأی اولی ها مهمترین گروه سنی هستند که سهم ویژه ای در عرصه انتخابات دارند به ویژه آنکه این گروه فعالیت ویژه در فضای کانون های فرهنگی هنری مساجد دارند.

 

وی اظهار کرد: انتخاب کارگزارانی شایسته و خدوم به منظور پیشبرد و اهداف برنامه های گام دوم انقلاب از جمله مسائلی است که این روزها کانون های فرهنگی هنری مساجد با آن روبه رو هستند.

 

وی بیان کرد: اتخاذ چارچوب های مطالعاتی و هدفمند به منظور برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت در جریان مشارکت افزایی از دیگر مطالبی است که با توجه به اهمیت آن ساز و کار برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد برمبنای آن در خردادماه سال جاری پیش می رود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: ائمه مساجد به عنوان مدیران راه بلد و راهنمای مسجد مهمترین نقش را در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی شایسته از انتخابات و اهمیت آن ارائه می دهند.

 

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: حقوق فردی و اجتماعی هر یک از شهروندان ایجاب می کند که نسبت به مسئله انتخابات توجه ویژه ای داشته باشند از این رو انتظار می رود شاهد انتخابات حداکثری و پرشوری در جامعه با هدف پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

 

 

کد خبر 1060338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha