کاندیداهای عضویت در هیئت رییسه مجلس از ساعت ۱۸ امروز ثبت نام می کنند

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات هیئت رییسه مجلس در صبح روز چهارشنبه پنج خرداد گفت: کاندیداهای عضویت در هیئت رییسه مجلس از ساعت ۱۸ امروز ثبت نام می کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، محمد حسین فرهنگی در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه 4 خرداد با اشاره به انتخابات هیئت رییسه مجلس گفت: کاندیداهای عضویت در هیئت رییسه مجلس به صورت رسمی از ساعت 18 امروز می توانند ثبت نام کنند البته در فراکسیون اکثریت ثبت نام صورت گرفته 4 الی 5 نفر برای نایب رییسی، 25 نفر برای دبیری و 20 نفر برای ناظرین ثبت نام کرده اند اما تا این لحظه کسی برای ریاست مجلس ثبت نام نکرده است.

 

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در هیئت رییسه موضوعات مختلفی از جمله انتخابات هیئت رییسه و هیئت رییسه کمیسیون ها مطرح شد که قرار شد با توجه به اینکه برخی از کمیسیون ها سال گذشته انتخابات هیئت رییسه شان با تاخیر تشکیل شده اند، این موضوع در انتخابات هیئت رییسه برای سال دوم در نظر گرفته شود.

 

وی همچنین از مسایل دیگر در جلسه اخیر هیئت رییسه مجلس را موضوع بورس عنوان کرد و گفت: آقای قالیباف در این جلسه توضیحاتی در رابطه با مسئله بورس ارایه دادند و تاکید کردند که در جلسه شورای عالی سران در مورد سه محور دیگر بورس تصمیم گیری شد که یک محور باقی مانده است که امیدواریم با نهایی شدن آن اتفاقات مثبتی در بازار بورس رخ دهد.

 

فرهنگی همچنین در رابطه با بحث رمزارزها نیز گفت: در رابطه با بحث رمزارزها در جلسه سران بحث و بررسی هایی صورت گرفته است و بنا بر تعطیلی آن نیست بلکه بحث افزایش، نظارت، ساماندهی و کنترل آنها مطرح است تا اتفاقاتی که در مورد موسسات مالی اتفاق افتاده است، تکرار نشود.

کد خبر 1060442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha