عارضه های اقتصادی با وجود امنیت به حداقل می رسد

حق شناس بابیان اینکه بدون امنیت تمامی فعالیت ها متوقف می شود، گفت: عارضه های اقتصادی با وجود امنیت به حداقل می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (یکشنبه 9 خرداد) در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: جلسات خوبی با حضور زارعی، رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح در شورای تامین داشتیم در این جلسات  به همه موضوعات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با سلایق مختلف می پردازیم و پس از جمع بندی نظرات به هر آنچه که گفته شده پایبند هستند و عمل می کنیم.

 

استاندار گلستان ادامه داد: موضوع امنیت و سلامت دو موضوعی است که از دیگر مسائل مهم تر است و اگر امنیت و سلامت نباشد بستر بسیاری از فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و غیره فراهم نمی شود.

 

حق شناس گفت: امروز در شرایط کرونا قرار گرفتیم برخی از اقدامات ما به کندی پیش می رود ولی متوقف نشده است و علت آن این است که در جامعه امنیت داریم، امنیت در جامعه بسیار گران تولید می شود و در صورتی که امنیت از بین برود بسیاری از فعالیت ها متوقف خواهد شد.

 

وی متذکر شد: جزو چهار استانی در کشور هستیم که دارای مرز زمینی، هوایی و دریایی هستیم و در این استان از وجود اقوام مختلف بهره می بریم و لذا حساسیت های ویژه خود را می طلبد که بتوانیم از این فرصت بی نظیر جغرافیایی برای توسعه استفاده شود.

 

این مقام مسئول افزود: امنیت یک بستر و ظرفیت برای توسعه و ایجاد رفاه است و در دل امنیت می توانیم از ظرفیت زیرساخت ها استفاده شود و عوارض اقتصادی با وجود امنیت به حداقل می رسد.

 

حق شناس ابراز داشت: با امنیتی که با همت نیروهای مسلح در استان گلستان به وجود آمده برای توسعه استان استفاده خواهیم کرد و امیدواریم این همدلی باعث بهبود زندگی مردم استان شود.

کد خبر 1061502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha