مسابقه نامه‌ای به شهید یدالله محمدی فهمیده کردستانی برگزار می‌شود

سهیلا شیخی گفت: به همت بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان مسابقه نامه‌ای به شهید یدالله محمدی فهمیده کردستانی برگزار می‌شود.

سهیلا شیخی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به همت بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان کردستان مسابقه نامه‌ای به شهید یدالله محمدی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه فراخوان این رویداد ادبی «نامه‌ای به شهید یدالله محمدی»، سوم خرداد در استان منتشر شد، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با پرداختن به اهمیت نامه‌نگاری و پرداختن به موضوع نامه به شهید همزمان از اهداف برگزاری این مسابقه است.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان گروه سنی ادبی 12+ و 9+ نونگاه و نونهال می‌توانند با ارسال آثار تا تاریخ ۲۷ خردادماه جاری در این رویداد شرکت کنند.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اعلام کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس ایمیل بخش مکاتبه‌ای استان mokatebe.kordestan@kpf.ir ارسال کنند.

 

شیخی گفت: شهید یدالله محمدی که فهمیده کردستانی نامیده می‌شود در ۱۷ آذرماه سال ۵۱ متولد  و در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۶۶ به شهادت رسید و آشنایی با زندگینامه این شهید والامقام با ارسال فایل الکترونیکی کتاب زندگینامه ایشان برای اعضای نوجوان اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 1061648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha