افزايش رضايتمندي مسافران فرودگاه بين المللي پيام

با اقدامات صورت گرفته در فرودگاه بين المللي پيام و طبق نظرسنجي هاي صورت گرفته ميزان رضايتمندي مسافران از اين فرودگاه افزايش يافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومي منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام، هم اكنون به صوت هفتگي پرواز از مبدا كرج به مقصد اهواز و بالعكس از طريق اين فرودگاه در حال انجام است.
مجموعه اقدامات صورت گرفته با هدف برطرف كردن مشكلات احتمالي و بالا بردن ايمني پروازي موجب شده تا طبق نظرسنجي هاي صورت گرفته افزايش رضايتمندي مسافران از پروازهاي فرودگاه بين المللي پيام به بالاترين سطح برسد.
به همين منظور نادر ثناگو مطلق مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام در بازديدي سرزده از ترمينال مسافري فرودگاه  از نزديك طي گفت و گويي با مسافران به بررسي تقاضاهاي مسافران با هدف بهبود هر چه بيشتر روند فعاليت بخش مسافري فرودگاه پرداخت.
لازم به ذكر است توسعه پروازهاي مسافري فرودگاه بين المللي پيام  يكي از برنامه هاي در دست اجرا در اين فرودگاه است كه به همين منظور اقدامات توسعه اي در بخش زير ساختي، رفاهي و ايمني پروازها طي يك سال گذشته در اين فرودگاه به صورت جدي در حال انجام است.

کد خبر 1062728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha