انتخابات یک جشن مردمی است

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه رأی ندادن باعث می شود که استکبار برای کشور ما تعیین تکلیف کند، گفت: در انتخابات که یک‌جشن مردمی است باید ۱۸۰ درجه مخالف با خواست دشمن عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۱۳خرداد) در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: امیدواریم هوشیاری مردم و حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ دشمن را مأیوس کند و با همه شیطنت های ایادی داخلی و خارجی موجب رسوایی آنها و عزت ایران اسلامی و مردم مظلوم ما شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم ما در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ در پای آرمان های مکتب امام صادق (ع) به شهادت رسیدند و امام راحل نیز پای این آرمان ها تبعید و سختی کشید، افزود:  امام خمینی (ره) به همه سفارش فرمودند: «نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد».

 

وی با اشاره به اینکه هنوز کار بشر درست نشده است، افزود: در حالی که استعدادهای بشری به گونه ای است که با علم و عقل و تجربه می تواند اسرار طبیعت را کشف کند و بعد طبیعت را استخدام کند.

 

آیت الله عبادی در ادامه بیان اینکه بشر بر قوای طبیعت مسلط شده اما بر نفس خودش مسلط نیست و بدترین حیوان است، تصریح کرد: خداوند در قرآن فرموده: «در میان شما رسولی از خودتان فرستادیم که آیات ما را برای شما تلاوت می‌کند و نفوس شما را (از پلیدی جهل) پاک و منزّه می‌گرداند و به شما تعلیم کتاب و حکمت می‌دهد و آنچه را نمی‌دانید به شما می‌آموزد» ولی ما حاضر نیستیم به دنبال راه انبیاء الهی برویم.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه کارهای تفکر غرب در حدود انسان نیست و مشغول به انواع و اقسام راه هایی شدند که در واقع نوعی سرگرمی است چون حوصله ندارند در جهت انسان شناسی حقیقت را بگویند و بشنوند و تحقیقات علمی آنان هم حالت انحرافی دارد، گفت: در این تفکر می خواهند از زیر بار مسئولیت انسانی رها باشند و فرصت خود را به سرگرمی ها تلف می کنند و کره زمین را برای بشر تبدیل به زندانی وسیع کرده اند.

 

وی افزود: استکبار جهانی به هر بهانه ای تلاش می کند بر ملت ها مسلط و انسان ها خوب را می کشند تا به اهداف شوم خود برسند. دین های خود را تحریف کردند و یک دینی مثل موم را درست کردند تا به هر مدلی که بخواهند عمل کنند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه قرآن کریم قابل تحریف نیست اما اسلام را تحریف می شود، ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند: «دیگر آقای کارتر هم اسلام‌شناس شده است».

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر انسان آن طوری که در اسلام شناخته شده است در جای خود قرار بگیرد عدل در جامعه برقرار می شود، عنوان کرد: باید حواسمان باشد از برکات انقلاب حداکثر بهره برداری کنیم و دیگر انقلاب اجازه نمی دهد که ۵۰ سال پادشاهی بر مردم حکومت کند.

 

وی در ادامه مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و تأکید کرد: در سیستم حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت گذار مردم هستند و باید در انتخابات افرادی اصلح را انتخاب کنند.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: امروز از داخل و خارج از کشور آن افرادی که کارها را خراب کرده و برای مردم دردسر درست کرده اند، برای مردم آیه یأس می خوانند، در حالی که انتخابات ناامیدی نیست، تمام آن امید است که اگر از فردی که انتخاب کرده اید راضی نبودید بعد از چهار سال آن را عوض کنید، اما عجیب است که تمام کشورهای استکباری می گویند مردم ایران نباید رای بدهند، رأی ندادن باعث می شود که استکبار برای کشور ما تعیین تکلیف کند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو باید ۱۸۰ درجه مخالف با خواست دشمن عمل کنیم، افزود: انتخابات یک جشن مردمی است که هر کسی یا جریانی که خدمت درست نکرده، مردم به اتکای قانون آنها را حذف می کنند و یک فرد جدید برای اداره کشور انتخاب می کنند.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم با بصیرت و هوشیاری ملت ایران اسلامی جشن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد را بگیریم.

 

 

 

 

کد خبر 1062908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha