دشمنان به دنبال شکستن ابهت و اقتدار ایران هستند

حسنوند با بیان اینکه دشمنان به دنبال شکستن ابهت و اقتدار ایران هستند گفت: دشمن پس از انتخابات اگر ببیند درصد مشارکت مردم پایین بوده و پشتوانه انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری کاهش پیدا کرده است، توطئه‌های طراحی شده خود را یکی پس از دیگری اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» شب گذشته در جلسه هم‌اندیشی پیرامون مشارکت حداکثری در انتخابات، ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: اندیمشک به عنوان اولین شهر، پس از سخنان رهبر معظم انقلاب، آگاهانه، هوشیار و ثابت‌قدم در اولین ساعات، گردهمایی و همایش بزرگ لبیک به مقام معظم رهبری را تشکیل داد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز شرایط اقتصادی، موضوع بیکاری، گرانی، بیماری کرونا، تحریم‌های خارجی، بی‌تدبیری‌ها، ناکامی‌ها، رفتارهای ناشایست، تبعیض‌ها، بی‌عدالتی‌ها و مفاسد موجب دل‌نگرانی مردم شده است.

 

وی اذعان کرد: مردم به عنوان ولی‌نعمتان و سنگربانان انقلاب، مرزداران حریم اسلام، انقلاب، ایران و ولایت، پس از ۴۲ سال، انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی، شبیخون فرهنگی، کودتاها، تحریم‌ها، ترورها و همه سختی‌ها را پشت سر گذاشته‌اند که باید امروز در اتوبان توسعه، رفاه، آرامش، آسایش و امنیت باشند اما دغدغه‌های بسیاری دارند و برای همین آنها نگران هستند.

 

حسنوند با بیان اينکه امروز انتخابات برای نظام ما در یک طرف و برای دشمن ما در طرفی دیگر، لحظه مرگ، حیات، زنده بودن و ممات تعریف شده است تصریح کرد: دشمنان پروسه «نه به انتخابات» را در سالیان، ماه‌ها، هفته‌ها و روزهای گذشته طراحی کرده‌اند و امروز به شدت با تمام توان اقتصادی و سیاسی ایستاده و یک ضلع دیگر این حمایت اقتصادی و سیاسی را هدف دارد که آن هم حمایت توده‌ای مردم است.

 

وی عنوان کرد: دشمن از ماه‌های گذشته بر روی موضوعات اعتماد، امید و رضایت به شدت کار کرده و به دنبال این بوده که اعتماد مردم را نسبت به نظام و انقلاب و مسئولان آن کاهش دهد، فاصله مردم و مسئولان را بیش از گذشته بیشتر کند و با سیاه نمایی‌ها باعث تخریب چهره نورانی انقلاب و خدمات انقلاب شود.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نسل جوان، بهترین نسل ما است که انقلاب را درک نکرده، در دوران جنگ و شبیخون فرهنگی حضور نداشته، کمتر بحران‌های نظام را تجربه کرده و به عنوان رویش انقلاب برای آینده انقلاب محسوب می‌شود.

 

وی ادامه داد: برخی مفاسد، تبعیض‌ها، بی‌عدالتی‌ها، ناکارآمدی‌ها، غرب‌گرایی‌ها، سازش‌کاری‌ها، عدم تبعیت از رهبری، فاصله از مردم گرفتن، بی‌توجهی به مطالبات، اقتصاد، اشتغال و گرانی موجب می‌شود که نسل‌های جوان و وفاداران به انقلاب، با نظام فاصله پیدا کنند.

 

حسنوند اضافه کرد: دشمنان در حال حاضر بر خلاف دفعات گذشته فقط اسلام، ولایت، نظام و انقلاب اسلامی را هدف نگرفته‌اند بلکه جغرافیای ایران را هدف دارند تا با این فروپاشی، در حوزه استراتژيک خاورمیانه و در دهانه خلیج فارس، قدرتی به نام ایران وجود نداشته است.

 

وی ابراز کرد: دشمن پس از انتخابات اگر ببیند درصد مشارکت مردم پایین بوده و پشتوانه انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری کاهش پیدا کرده است، توطئه‌های طراحی شده خود را یکی پس از دیگری اجرا می‌کند تا تسلیم و فروپاشی این انقلاب، نظام و ایران صورت گیرد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رمز عملیات دشمنان بر علیه مردم ایران، «نه به انتخابات» است اما اگر مردم ما پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و با انتخاب صحیح و درست برای رفع ناکارآمدی و اصلاح امور و اصلاح وضع اقتصادی به فرد اصلح رای دهند، سربلندی برای مردم ما و ناکامی برای دشمنان خواهد ماند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه همه ما است که هر کسی آبرو، نفوذ، وجهه، اعتبار و جایگاهی دارد آن را خرج انقلاب، امام راحل، رهبر معظم انقلاب، مردم و این آب و خاک کند گفت: مردم چهارم آذر شهرستان اندیمشک در تمامی عرصه‌ها بوده‌اند و مانده‌اند و امروز هم باید با مال، جان و آبروی خود از این انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنند.

 

حسنوند با بیان اینکه دشمنان به دنبال شکستن ابهت و اقتدار ایران هستند اذعان کرد: رئیس جمهور و دولت، مظهر اقتدار و بالاترین مقام اجرایی است که اگر دقیق و درست آن را انتخاب کنیم می‌تواند از حقوق ما در عرصه بین‌الملل دفاع کند و مایه عزت و آبرومندی و منشا تحول اقتصادی، وحدت اقشار و امنیت و آرامش شود.

 

وی عنوان کرد: ترک صندوق و قهر با رای دادن، راه درستی نیست بلکه باید ضمن حضور سنگین در انتخابات، همراه باشعور و شور و با دادن رای دقیق و درست، مسیر اصلاح را برای آینده کشور انتخاب کنیم.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ناراحتی‌ها باید کنار گذاشته شوند چرا که امروز روز آشتی با شهیدان و همرزمان جبهه است و آنها رفتند تا ما بمانیم و سنگربان سنگر، رهرو راه و تقویت کننده تفکر و مسیر آنها باشیم.

 

وی افزود: امروز چشم دنیا به حریت، آزادگی و آزادمردی مردمان ایران است و ضرورت دارد یک بار دیگر به آنها ثابت کنیم که درون خانواده، نگران، منتقد و معترض هستیم اما با پرچم، امام (ره) و شهیدان خود در یک مسیر قرار داریم.

 

حسنوند اضافه کرد: در این ایام نباید اجازه دهیم که فضای مجازی به فضایی برای تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تبدیل شود و فضای عمومی نیز بايد فضای انس و الفت، وحدت، برادری و رفتن پای صندوق‌های رای باشد.

 

وی با بیان اینکه دشمنانی همچون آمریکا، اسرائیل، عربستان، امارات و وهابیت انتخابات ایران را تحریم کرده‌اند یاد آور شد: حضور در انتخابات، در خط شهیدان و امام راحل بودن است اما تحریم انتخابات، در خط آمریکا قرار دارد.

 

کد خبر 1063301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha