توطئه های دشمنان با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خنثی می شود

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه روز به روز شور انتخابات در کشور بیشتر می شود، گفت: توطئه های دشمنان با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خنثی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام علیرضا بی نیاز» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: مسئولیت در اسلام اعتبار نیست بلکه نعمت بزرگ است که به امانت به کسی داده می شود.

 

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد:هر کسی که مسئولیت دارد در محضر خداوند کارش را خوب انجام دهد زیرا که غیر از این باشد مورد لعنت خداوند قرار می گیرد.

 

بی نیاز با اشاره به اینکه مردم در حکومت اسلامی ولی نعمت هستند و مسئولین خدمتگذار، تصریح کرد: مسئولی که رضایت مردم را کسب نکند لیاقت مسئولیت را ندارد.

 

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: اگر مردم در صحنه باشند مشکلات جامعه برطرف می شود.

 

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: دشمنان با شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، ایجاد اختلاف، دو قطبی سازی و نامید کردن مردم به دنبال ضربه زدن به جمهوریت نظام هستند.

 

بی نیاز، راه حل مشکلات کشور را در صحنه بودن دانست و گفت: علی رغم همه مشکلات اقتصادی، تحریمها و دلخوری ها در کشور و نابسامانی ها، مردم همانند 42 سال گذشته یک بار دیگر توطئه های دشمنان را با مشارکت حداکثری در انتخابات خنثی خواهند کرد.

 

 وی افزود: دشمنان سعی دارندمردم را در مقابل نظام و از حضور در انتخابات دلسرد کنند اما روز به روز شور انتخابات در کشور بیشتر می شود.

کد خبر 1064847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha