انتخابات مهمترین عامل وحدت بخشی و انسجام ملی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی انتخابات را مهمترین عامل وحدت بخشی و انسجام ملی در کشور عنوان کرد و گفت: افزایش مشارکت زمانی شکل می گیرد که مردم باورشان این باشد که کاندیداهای موجود توانمندی حل مشکلات فعلی را دارند.

احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: انتخابات نقطه تحول آفرین برای یک تغییر و اعتلای هر کشوری است. در تمام دنیا انتخابات ها یک فرصت برای افزودن به سرعت تغییر، اصلاح آسیب ها و بهره برداری از فرصت ها است.

 

 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اگر ما بدانیم که انتخابات نقطه متمرکزی برای حل مسایل جامعه است، طبیعتا همه مردم دوست دارند که مشکلات جامعه شان را حل کنند و نقطه مشترک برای وحدت مردم تصمیم جدی برای اصلاح وضع موجود است لذا همه باید به دنبال این اصلاح باشیم و احساس کنیم که در یک اجماع ملی به یک نتیجه برای تغییر می رسیم.

 

وی با بیان اینکه انتخابات می تواند مهمترین عامل وحدت بخشی و انسام ملی باشد، گفت: با وجود همه سلایق و اختلاف نظرها که بسیار محترم و مهم هستند، می توانیم با حفظ این اختلاف نظرها و تفاوت سلیقه ها و با بررسی هایی که انجام می دهیم در یک انتخابت آزاد به کاندیدای اصلح برسیم و حتما اگر بعد از تحقیق و بررسی به یک نتیجه برسیم حالا آن نتیجه فارغ از اینکه چه کسی و چه شخصی و انتخاب چه گروهی باشد، می تواند نقطه وحدت بخش جامعه باشد.

 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افزایش مشارکت زمانی شکل می گیرد که مردم باورشان بر این باشد که کاندیدای حاضر در صحنه توانایی تحول و تغییر وضع موجود را دارد. افزایش مشارکت زمانی اتفاق می افتد که مردم باورشان این باشد که کاندیداهای موجود توانمند برای حل مسایل مردم هستند. مشارکت زمانی اتفاق می تافتد که مزردم باورشان این باشد که تنها راه اصلاح برای تغییر وضع موجود انتخابات و تصمیمی است که در قالب رای به صندوق می ریزند.

 

راستینه بیان کرد: طبیعتا در طول 42 سال گذشته مردم ما در صحنه های مختلف و در انتخابات های گوناگون حضور خوبی داشتند. این مردم حتما با احساس مسئولیت نسبت به شرایط فعلی به میدان می آیند.

 

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم مسایل بین المللی حل شود و دشمنان در مقابل ملت ما کرنش داشته باشند و قدرت ملت ما را بپذیرند این قدرت در صندوق رای متجلی می شود. هر میزان که صندوق رای با مشارکت حداکثری از آرای ملت پر شود به همان میزان قدرت چانه زنی ما در عرصه بین المللی و قدرت دفاع از حقوق و منافع ملی مان افزایش پیدا می کند.

 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشارکت زمانی اتفاق می افتد که مردم باورشان این باشد که رای شان در اصلاح ناکارآمدی وضع موجود موثر است.

کد خبر 1065358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha