هر رای مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه امروز صندوق رای ما سنگری در برابر تبلیغات دشمنان است گفت: هر رای ما مشت محکمی بر یاوه گویی‌های استکبار جهانی خواهد بود.

حجت الاسلام «سعید مهدوی» امروز ( پنج شنبه، ۲۷ خرداد ) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد و دعوت از مردم جهت حضور حداکثری در این رویداد ملی سیاسی اظهار کرد: انتخابات در هر کشوری تاثیر مستقیمی در سرنوشت آن کشو دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام با توطئه‌های مختلف سعی در عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای دارند گفت: ملت ایران با وجود مشکلات زیاد در طول ۴۲ سال ثابت کردند که همواره پای نظام و انقلاب هستند و هیچ گاه به بیگانگان اجازه نفوذ نخواهند داد.

 

وی با اشاره به اینکه ملت غیور ایران همیشه در برابر ترفندهای دشمنان هوشمندانه عمل کرده است افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای که از سوی کشورهای استکباری حمایت می‌شوند در این برهه علاوه بر اینکه همیشه علیه انقلاب و نظام می‌تازند، برای انتخابات پیش رو نیز تبلیغات گسترده ای جهت عدم حضور مردم پای صندوق های رای انجام داده‌اند.

 

مهدوی با تاکید براینکه امروز سنگر ما صندوق‌های رای است افزود: امروز صندوق‌های رای خاکریز ماست و هر رای ما مشت محکمی بر یاوه گویی‌های استکبار جهانی خواهد بود.



وی با اشاره به اینکه مردم در انتخاب اصلح دقت کنند و با تحقیق از کارنامه و فعالیت گسترده افراد رای دهند گفت: انتخاب اصلح و درست ضریب امنیتی را افزایش داده و همچنین زمینه رشد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه را فراهم می کند.‌



مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مشکلات ایجاد شده بایستی به مرور زمان با هم‌بستگی و وحدت حل شود خاطرنشان ساخت: انتخابات یک گفتمان سازی سیاسی است که از این ظرفیت بایستی برای ارتقا عزت ملی و اصلاح کشور بهره گرفت.‌

کد خبر 1066888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha