مردم با حضور در انتخابات نشان می دهند که پشت نظام را خالی نمی کنند

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: پیام مهم انتخابات به دنیا این است که دشمن بداند مردم در صحنه هستند و هیچ وقت پشت نظام را خالی نمی کنند.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لائینی» در حاشیه برگزاری رأی گیری سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد:حضور حداکثری در انتخابات مهمترین وظیفه برای مقابله با دسیسه های دشمنان است و هر چه میزان مشارکت بالا باشد، رئیس جمهور منتخب هم پشتوانه محکمتری خواهد داشت.

 

امام جمعه نکا افزود: باید در انتخابات شرکت کنیم و رای بدهیم تا انشاءالله زمینه نشاط و رفاه مردم و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم ما ولایتمدار و پای ارزش های انقلاب هستند و با فرمان رهبری در میدان حضور خواند داشت و همچنان که همواره در تمام صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور پیدا کردند؛ اکنون هم پای انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: پیام مهم انتخابات به دنیا این است که دشمن بداند مردم در صحنه هستند و هیچ وقت پشت نظام را خالی نمی کنند.

 

امام جمعه نکا با اعلام اینکه مردم انتظاراتی از نظام ، مسئولان و دست اندرکاران دارند و  این انتظارات باید برآورده شود؛ تصریح کرد: متاسفانه در برخی از موارد به وعده های داده شده عمل نشد و مسئولین آنطور که شایسته است عمل نکردند و مردم دلسرد شدند و باید مردم را دلگرم کنیم.

 

وی یادآور شد: اصل نظام و اساس نظام بر مبنای محرومیت زدایی و حمایت از مظلومان است و نباید این موارد فراموش شود و همه با هم باید برای اعتلای اریان اسلامی عزیزمان تلاش کنیم.

 

 امام جمعه نکا  با آغاز زمان رأی گیری سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری در مسجد جامع نکا حاضر و آرای خود را به صندوق انداخت.

 

کد خبر 1067379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha