برگزاری انتخابات در زندان های خراسان جنوبی/ برنده واقعی انتخابات ۱۴۰۰ مردم هستند

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه تدابیر لازم برای اخذ رای از زندانیان از هفته ها قبل انجام شده است، گفت: صندوق سیار در زندان مستقر شده است و با رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات در زندان ها در حال برگزاری است.

حجت الاسلام «ابراهیم حمیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه امروز روز سرنوشت سازی برای مردم و جمهوری اسلامی ایران است، گفت: مردم عزیز کشور با درک صحیحی که از این مطلب دارند، امروز هم از ساعات اولیه رای گیری با شور و نشاط پای صندوق های رای آمدند و رای خود را به صندوق می اندازند.

 

وی با بیان اینکه همیشه در انتخابات ها ثابت شده که مردم ما بر سرنوشت خود حاکم هستند و هر چه اراده ملت بوده و داخل صندوق های رای وارد شده همان هم از صندوق ها خارج شده است، اظهارداشت: امروز هم مردم پای صندوق های رای می آیند و سرنوشت خود و کشور را رقم می زنند.

 

رئيس کل دادگستري خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قطعا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مهمترین انتخابات در کشور است، گفت: سرنوشت مدیریت کشور و حل مشکلات کشور امروز پای صندوق های رای رقم خواهد خورد و افرادی که از وضعیت موجود در کشور گلایه مند هستند بدانند صندوق های رای جای خوبی برای ایجاد تغییرات در کشور و حل مشکلات است.

 

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه همان طور که رهبری فرمودند اعتراض به وضع موجود آمدن پای صندوق های رای است و نه در خانه نشستن، افزود: مردم برای اینکه سرنوشت چهار سال آینده کشور را به دست افراد توانمند بسپارند باید در انتخابات شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز مردم با حضور خود نشان دادند که آمدند تا وضعیت جدیدی در کشور رقم بزنند، گفت: هر کدام از نامزدها که امروز انتخاب شوند؛ اما برنده واقعی مردم هستند چون آمدند پای صندوق های رای و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و این بزرگترین پیامی است که این انتخابات در کشور رقم خواهد زد.

 

رئيس کل دادگستري خراسان جنوبی با بیان اینکه همکاران ما در دادگستری خراسان جنوبی و سازمان های تابعه در پای صندوق های رای حضور پیدا خواهند کرد، افزود: همچنین برای زندان ها تدابیری دیده شده است و چون شرط اساسی حضور در انتخابات داشتن شناسنامه است از هفته های قبل تدابیری در زندان اندیشیده شده تا زندانیانی که شناسنامه ندارند از طریق خانواده ها شناسنامه در اختیار انها قرار داده شود.

 

حجت الاسلام حمیدی گفت: صندوق سیار پیش بینی شده و در زندان مستقر شده است و با رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات در زندان ها انجام می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1067516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha