روش الکترونیکی بر اعلام سریع نتایج انتخابات اثر گذاشت

قاسمی با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت مکانیزه در کلانشهر اصفهان و شاهین شهر گفت: روش الکترونیکی بر اعلام سریع نتایج انتخابات اثر گذاشت.

«حیدر قاسمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به پایان کار فرآیند انتخابات و اعلام نتایج اظهارداشت: انتخابات امسال با تجربه ای جدید در برگزاری الکترونیکی بود که این اقدام برای رای گیری شوراهای اسلامی شهر اصفهان و شاهین شهر انجام شد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه 908 شعب اخذ رای این استان به صورت مکانیزه بود، افزود: روش الکترونیکی بر اعلام سریع نتایج انتخابات اثر گذاشت و به همین خاطر نتایج این اقدام در این شعب سریع تر اعلام شد.

 

وی ادامه داد: تمدید ساعات اخذ رای موجب شد تا اعلام نتایج با تاخیر بیشتری نسبت به گذشته باشد ولی با تلاش عوامل اجرایی این کار صورت گرفت.

 

*مشارکت انتخاباتی مردم استان اصفهان

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در کل استان اصفهان رقم مشارکت نزدیک به 44 درصد بود، تصریح کرد: این عدد در شهرستان های مختلف متفاوت بوده است.

 

وی ادامه داد: تخلف خاصی در شعب اخذ رای نداشته ایم و تمام تلاش مسئولان برگزاری برای سلامت و امنیت این موضوع مهم بوده ولی ممکن است که گزارشاتی برای هیات نظارت وجود داشته باشد که همان افراد رسیدگی می کنند.

 

*سه هزار و 465 شعب اخذ رای در استان اصفهان

 

قاسمی به برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته برای انتخابات اشاره کرد و گفت: سه هزار و 465 شعب اخذ رای در این استان پیش بینی و کار رای گیری را انجام می دادند.

 

وی ادامه داد: عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی برای برگزاری این انتخابات همکاری داشتند و با توجه به شرایط کرونا، امسال دستورالعمل های بهداشتی نیز مد نظر و مجموعه موارد اجرایی اضافه شد.

کد خبر 1068212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha