هنرمندان در خط مبارزه با تهاجم فرهنگی برای خنثی کردن توطئه دشمنان مبارزه می‌کنند

سرهنگ پاسدار سید مرتضی میرآقایی، گفت: هنرمندان به عنوان خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی در خنثی سازی توطئه های مختلف دشمنان در نفوذ به باورها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران و مردمان این سرزمین ولایت مدار در حال مبارزه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ سرهنگ پاسدار سید مرتضی میرآقایی فرمانده سپاه شهرستان بیجار با حضور در حوزه هنری ضمن دیدار با رئیس، کارکنان و هنرمندان به نقش هنرمندان در انعکاس جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان این انقلاب در دوران مختلف از جمله مبارزه با رژیم طاغوت، جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی پرداخت.

 

وی گفت: امروز هنرمندان به عنوان خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی در خنثی سازی توطئه های مختلف دشمنان در نفوذ به باورها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران و مردمان این سرزمین ولایت مدار در حال مبارزه هستند.

 

سرهنگ میرآقایی ادامه داد: دشمنان انقلاب و مردم آزادی خواه ایران اسلامی همواره در تدارک حمله به کشور هستند و در چند سال اخیر در کنار توطئه‌های مختلف، بحث تهاجم فرهنگی و سست کردن باورها و ارزش‌های اسلامی مردمان این سرزمین تلاش می کنند.

 

 وی بیان کرد: با حضور و واکنش به موقع هنرمندان متعهد و انقلابی این تلاش‌های دشمنان ره به جایی نبرده و نخواهد برد.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی مردمی مدافع ارز‌ش‌های انقلاب اسلامی گفت: هنرمندان با هوشیاری و حضور به موقع خود در این عرصه مبارزه همواره همراه و باور برادران و خواهران خود در عرصه مبارزه با زیاده‌خواهی‌ها و توطئه‌های دشمنان بوده‌اند.

 

میرآقایی اضافه کرد: خوشبختانه حوزه هنری در مدت فعالیت خود در شهرستان بیجار توانسته است اقدامات بسیار خوبی را در شهرستان رقم بزند که توجه به فرهنگ و مطالعات پایداری و برجسته‌سازی نقش رزمندگان و ایثارگران درقالب برگزاری شب‌های خاطره و تولید کتب خاطرات در کنار برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری بخشی از آن است.

کد خبر 1069661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha