امیدواری مردم نسبت به قوه قضاییه در سطح بالایی قرار دارد

لیلی زاده با بیان اینکه همه باید برای انسجام و اتحاد در کشور تلاش کنند گفت: امیدواری مردم از قوه قضاییه در سطح بالایی قرار دارد که نشان از کوشش و تلاش در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمدرضا لیلی زاده» در دیدار با رئیس دادگستری و ریاست دادسرای نظامی شهرستان دزفول که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد اظهار کرد: شهید بهشتی عصاره تقوا، مردم داری و جهاد بوده و این خصوصیات بارز باعث شد که امام راحل این شهید بزرگوار را یک ملت بخواند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، یاد و خاطره دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان افزود: امیدواری مردم نسبت به قوه قضائیه در سطح بالایی قرار دارد که این موضوع نشان از تلاش و کوشش دستگاه قضایی است.

 

وی تصریح کرد: امروز شرایط فعلی کشور ما شرایط حساسی است و باید همه با هم با اتحاد و انسجام پایه‌های انقلاب اسلامی را همچنان که استوار است مستحکم‌تر کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دزفول اضافه کرد: ظرفیت بسیج هم ظرفیت بی انتهای مردمی است که با درایت حضرت امام و خلف صالح ایشان این مجموعه مردمی مانده و می‌تواند به عنوان بازوی دستگاه قضایی در اجرای عدالت همراه باشد.

 

وی در پایان با تقدیر از خدمات دادستان، رئیس دادگستری و مجموعه قضات در ایجاد امنیت یاد آور شد: امنیت پایدار و تشکیل کار گروه‌های پیشگیری از وقوع جرم، تسریع در اجرای احکام، برخورد قاطع، با صلابت و با سرعت در برابر ناهنجاری‌های از جمله اقداماتی است که با انجام آنها توسط مجموعه قضایی دزفول باعث ایجاد امنیت پایدار شده است.

 

کد خبر 1071456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha