پویش «نذر قربانی» از سوی مرکز نیکوکاری شهید باکری تبریز

همزمان با اعیاد مبارک قربان و غدیر خم، طرح «نذر قربانی» برای تأمین و توزیع گوشت تازه میان خانواده‌های نیازمند با مشارکت خیرین در مرکز نیکوکاری شهید باکری تبریز اجرا می‌شود.

«یونس فاتح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای طرح پویش «نذر قربانی» همزمان با عید قربان در تبریز خبر داد و با تأکید بر اینکه هر فرد می‌تواند با پرداخت حداقلی در سنت حسنه نذر قربانی سهیم باشد، گفت: باهم افزایی نیکوکاران، خیرین، اهالی مسجد و خادمان هیئت امیدواریم شاهد مشارکت آن‌ها در قالب طرح‌ «نذر قربانی» باشیم.

مدیر مرکز نیکوکاری شهید مهدی باکری تبریز بیان کرد: نذورات قربانی در این طرح خداپسندانه توسط فعالان مرکز در بین خانواده های محروم که به لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند، توزیع خواهد شود.

وی با بیان اینکه هر کس با هر توان مالی می‌تواند در این امر مستحب و خداپسندانه شرکت داشته باشد، گفت: شهروندان نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۳۰۸۵ به نام مرکز نیکوکاری شهید مهدی باکری در این امر خیر شرکت کنند.

مدیر مرکز نیکوکاری در پایان اظهار کرد: امید است با مشارکت همه‌جانبه در این پویش مردمی بتوانیم گوشت قربانی را در ایام عید قربان دریافت و در بین فقرا و نیازمندان توزیع کنیم.

 

کد خبر 1076941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha