اهدای ۱۱۰ بسته‌ی معیشتی و فرهنگی به خانواده‌های اعضای کانون سیستان و بلوچستان

هم‌زمان با دهه‌ی امامت و ولایت و عید غدیر خم، ۱۱۰ بسته‌ی کمک‌معیشتی و اقلام فرهنگی در میان خانواده‌های اعضای کم‌برخوردار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، مدیرکل کانون این استان با اشاره به روند شناسایی خانواده‌های هدف توسط همکاران این مجموعه در سراسر استان گفت: به منظور حمایت از اعضای کمتربرخوردار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در یک طرح با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بسته‌های حمایتی شامل اقلام خوراکی، بهداشتی و فرهنگی آماده‌سازی و در میان خانواده‌های شناسایی‌شده‌ی اعضا در سراسر منطقه توزیع شد.


معصومه هادی همچنین تاکید کرد که به منظور حفظ کرامت انسانی، این بسته‌ها از سوی مربیان، درِ منزل به خانواده‌ی اعضا تقدیم شد. همچنین بسته‌های حمایتی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری شهرستان‌های شمال و جنوب استان، برای تحویل به آنان، به مربیان ‌مسئول مراکز سپرده شد.


این درحالی‌است که در روزهای اخیر، دوهزار بسته‌ی فرهنگی و بهداشتی از سوی بسیج کانون پرورش فکری با همراهی خیران آماده‌سازی شد و برای توزیع در مناطق کم‌برخوردار کشور ارسال شده است.

کد خبر 1081254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha