توقیف خودروهای کارناوال عروسی در گلستان/ کارمندان واکسینه شده کرونا مشمول دورکاری نمی شوند

حق شناس گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا گلستان، هر ماشین عروسی که به صورت کارناوال در خیابان حضور می یابد پلیس آن را متوقف و به پارکینگ هدایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (سه شنبه 12 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در چند روز گذشته میانگین بستری ما بیش از 320 بیمار بوده است.

 

استاندار گلستان ادامه داد: همه ما می توانیم متوجه شویم که ظرفیت پذیرش در حال کم شدن است و ممکن است با این شیب پیش برویم دیگر تختی برای بستری بیماران نداشته باشیم.

 

حق شناس بیان کرد: از مردم درخواست داریم پروتکل های بهداشتی رعایت شود، ماسک بزنند و در تجمعات شرکت کنند.

 

وی افزود: امروز مصوب شد که هر ماشین عروسی که به صورت کارناوال در خیابان حضور می یابد پلیس آن خودرو را متوقف و به پارکینگ هدایت می کند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: نیروی انتظامی که زحمات زیادی در 10 روز گذشته کشیدند باید نسبت به ورودی و خروجی استان نظارت بیشتری داشته باشد و جرائم را تشدید و حتی خودروی متخلفان را به پارکینگ هدایت کنند.

 

حق شناس تاکید کرد: همچنین مصوب شد که کارمندان دولت که واکسن کرونا را در دو دوز دریافت کردند دیگر مشمول دورکاری نمی شوند و باید همکاران دیگری که واکسن نزدند از فرصت دورکاری استفاده کنند.

 

وی ابراز داشت: همه کارکنان دولت که بیش از 50 سال سن دارند لیست آنها از سوی دستگاه های مرتبط به دانشگاه علوم پزشکی ارائه شود تا نسبت به واکسیناسیون آنها اقدام شود.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: در استان گلستان 42 درصد پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و مردم در 18 ماه گذشته به حالت خستگی رسیدند و پروتکل ها را رعایت نمی کنند و این امر منجر به آن شده که پیک پنجم را با شدت بیشتری تجربه کنیم.

 

کد خبر 1081726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha