معرفی لیست اعضای کابینه؛ ابتدای هفته آینده/مجلس در سه شیفت کابینه را بررسی می‌کند

قالیباف ضمن آرزوی موفقیت برای رییس جمهور درباره اعلام اعضای کابینه گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در جلو انداختن معرفی کابینه قرار است در ابتدای هفته آینده لیست اعضای کابینه معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی امروز (پنجشنبه، 14 مردادماه) مجلس شورای اسلامی را ساعت 18 و 24 دقیقه به صدا درآورد و گفت: نشست بعدی روز (یکشنبه، 17 مردادماه) ساعت 8 صبح برگزار می شود.

 

وی با تشکر از بیانات رییس جمهور و تقدیر و تشکر از مهمانان خارجی، مقامات کشورهای دوست و مقامات کشوری و لشگری ضمن آرزوی موفقیت برای رییس جمهور درباره اعلام اعضای کابینه نیز اینگونه توضیح داد: همانطور که رییس جمهور اشاره داشت برابر ماده ۲۰۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس دولت فرصت داردتا کابینه خود را تا دو هفته به مجلس معرفی کند، ولی با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در جلو انداختن معرفی کابینه قرار است در ابتدای هفته آینده لیست اعضای کابینه معرفی شود.

 

قالیباف با تاکید بر اینکه ما هم در مجلس مصمم هستیم بررسی ها را در کمیسیون های تخصصی به صورت منسجم و پیوسته در صحن علنی مجلس به صورت دو یا سه شیفت انجام دهیم، گفت: ان شاء الله اگر در ابتدای هفته کار صورت بگیرد امیدواریم تا سه شنبه ۲۶ مرداد این موضوع را با حداقل زمان و با دقت لازم بررسی شود.

کد خبر 1082349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha