گردهمایی گروه های موزیک محرم در اصفهان/ ضرورت رعایت اصول بهداشتی

گردهمایی گروه های موزیک هیات های مذهبی کشور در در آستانه محرم در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، نوازندگان و گروه های موزیک منتخب هیات های مذهبی کشور در آستانه محرم گرد هم آمدند و با اجرای برنامه نمایشی توان خود را به نمایش گذاشتند.

 

در این گردهمایی پنج هزار نفر از نوازندگان گروه های موزیک سراسر کشور حضور داشتند که با سخنرانی امام جمعه رهنان همراه بود.

 

امام جمعه رهنان با اشاره به برگزاری ماه محرم گفت: برگزاری مراسم باشکوه و انتقال فرهنگ عاشورا به جامعه ضرورت دارد و دشمن از همین انتقال فرهنگ می ترسد.

 

حجت الاسلام «حسین محمدی» افزود: شرایط کرونا در کشور قالب است و باید دستورالعمل های بهداشتی رعایت و مراقب سلامت مردم در حین برگزاری برنامه ها باشیم.

 

وی با بیان اینکه نباید از شور حسینی کاسته شود، خاطرنشان کرد: همانطور که مراقب سلامت مردم هستیم باید از اینکه فرهنگ عاشورا مغفول بماند و عزاداری امام حسین(ع) نباید تعطیل شود.

 

محمدی بر انتقال فرهنگ عاشورا در مراسم های مذهبی تاکید کرد و اظهارداشت: در کنار شور حسینی نیازمند شعور حسینی هم هستیم و باید برای این موضوع کار کنند.

 

وی اضافه کرد: بر سخنرانی ها و برگزاری جلسات بصیرتی و توجه به شعر پر معنا در این حوزه باید تاکید شود و آگاهی عمومی به ویژه نسل جوان پیرامون قیام امام حسین(ع) افزایش یابد.

 

کد خبر 1082508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha