استان قزوین در قرنطینه کامل/ پیش بینی۲۰۰ تخت بستری جدید برای بیماران کرونایی

حبیبی گفت: از یکشنبه ۲۴ مرداد استان قزوین به مدت یک هفته در قرنطینه کامل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «منوچهر حبیبی» در خصوص اعمال محدودیت های کرونایی در استان بیان کرد: در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان بیشتر مصوبات به بحث اعمال محدودیت ها اختصاص داشت.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: البته با توجه به پر شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی استان، از ۲ روز گذشته ۲۰۰ تخت بیمارستانی هم در نقاط مختلف استانی به ویژه مرکز استان پیش بینی کردیم.

 

وی عنوان کرد: در بحث محدودیت ها از یکشنبه ۲۴ مرداد استان قزوین به مدت یک هفته در قرنطینه کامل خواهد بود به طوری که از ساعت ۱۲ این روز تا پایان روز شنبه هفته آینده تمامی ترددها بین استانی ممنوع خواهد بود به استثنای خودروهای دانشگاه علوم پزشکی که در خدمت بیمارستان ها هستند و خودروهای هلال احمر، نیروی انتظامی و موارد خاص که اینها اجازه تردد دارند.

 

حبیبی اعلام کرد: خودروهایی که تمکین نکنند جریمه در این دوره ۲ برابر شده و از یک میلیون تومان تا ۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و ظرف یک ماه باید جریمه پرداخت شود در غیر این صورت این جریمه ۲ برابر می شود.

 

وی افزود: تمامی ادارات، اصناف و بانک ها از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا پایان روز شنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود و برخی مشاغل گروه یک از جمله نانوایی ها، سوپرمارکت ها و صنوفی که مایحتاج ضروری مردم را تأمین می کنند می توانند فعالیت داشته باشند.

 

معاون سیاسی و امنیتی  استاندار قزوین خاطر نشان کرد: البته دستگاه های خدمات رسان نظیر آب، برق، گاز و تلفن به صورت کشیک فعالیت کرده و آماده هستند خدمات ارائه دهند.

 

کد خبر 1084988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha