تقویت روضه های خانگی ارزشمند و اثرگذار است

آیت الله عابدینی گفت: با روضه‌های خانگی نام اباعبد الله الحسین(ع) در هر خانه‌ ای طنین‌انداز شده و چراغ هدایتگری حضرت روشن مانده است و این اقدام ابتکار بسیار خوب و اثرگذاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در دیدار اعضای طرح روضه های خانگی مجموعه شمس الشموس اظهار کرد: وقتی امام حسین(ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است، هیچ چیزی مانع از تبیین نهضت حسینی(ع) نمی‌شود و الحمدالله در این شرایط هم با ابتکار و در نظر گرفتن شرایط این روند در حال انجام است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: با روضه‌های خانگی نام اباعبد الله الحسین(ع) در هر خانه‌ ای طنین‌انداز شده و چراغ هدایتگری حضرت روشن مانده است و این اقدام ابتکار بسیار خوب و اثرگذاری است و از شما برای تقویت این معنا قدردانی می ‌کنم.

 

وی خاطرنشان کرد: دورانی را گذرانده‌ایم که به سختی می ‌شد روضه‌ای برگزار کرد، اما بحمدالله از آن دوران عبور کردیم و امروز باید قدر این شرایط را بدانیم و از آن به بهترین شکل در نشر معارف دینی و اهل بیت(ع) استفاده کنیم.

 

آیت الله عابدینی با تاکید بر اینکه نباید صدای بلندگوهای سطح شهر موجب آزار مردم شود، یادآور شد: میزان صدای بلندگوهایی که در سطح شهر وجود دارند نباید موجب آزار مردم شود و باید حق مردم را در نظر بگیریم و حق مردم و ادب و آداب روضه اباعدالله الحسین(ع) با یکدیگر قابل جمع است.

کد خبر 1086104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha