ثبت نام بیش از ۹۰۰ نفر از نوجوانان یزدی در طرح استانی « طراوت»

حجت الاسلام سالاری از ثبت نام بیش از ۹۰۰ نفر از نوجوانان یزدی در طرح استانی « طراوت» ویژه کانون های مساجد یزد خبر داد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: همزمان با پایان یافتن زمان ثبت نام طرح استانی « طراوت» ویژه کانون های مساجد یزد بیش از 900 نفر از جوانان و نوجوانان یزدی در این طرح ثبت نام کردند.

وی افزود: طرح استانی « طراوت» یکی از طرح های ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد است که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در بیش از 35 مسجد استان برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: این طرح در 9 موضوع عمومی و اختصاصی برگزار می شود که علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت « www. Taravate masjed.ir» مراجعه کنند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: در قالب این طرح حدود یک هزار نفر از نوجوانان و جوانان یزدی در مساجد استان حضور پیدا کرده و از کلاس های آموزشی، همایش ها و اردوهای مختلف بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: استفاده از اساتید برجسته استانی، برگزاری های مختلف آموزشی، برگزاری نشست های هم اندیشی، اردوهای تفریحی از جمله برنامه های این طرح استانی است.

کد خبر 1087697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha