ثبت نام ۲۲۶ کارآفرین و تعاونی لرستان در جشنواره‌های وزارت کار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: صاحبان ۸۰ تعاونی و ۱۴۶ کارآفرین این استان برای حضور در جشنواره‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام‌نویسی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«علی آشتاب» امروز (2 شهریور) در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت و هفته تعاون اظهارداشت: مهلت ثبت نام در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر لرستان با نام نویسی ۸۰ تعاونی به پایان رسیده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: شهریورماه امسال همزمان با هفته تعاون از سه تعاونی برتر و سه واحد شایسته تقدیر، تجلیل می شود.

 

وی بیان کرد: ثبت و بهنگام سازی اطلاعات اعضا و شاغلین در تعاونی، صورت های مالی و گزارش های حسابرسی از سال ۹۶ تا ۹۹ و به روزآوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

آشتاب افزود: تجلیل و تقدیر از تعاونگران برتر استان پس از طی مراحل بررسی های تخصصی در استان انجام می شود و در مرحله بعدی، تعاونی های استان برای حضور در جمع برترین های کشور معرفی می شوند.

 

وی اظهار داشت: همچنین چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان نیمه دوم امسال برگزار می شود و سه کارآفرین نمونه انتخاب می شوند که برگزیدگان این ۲ جشنواره برای رقابت در سطح ملی معرفی خواهند شد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه با فرارسیدن هفته دولت فرصتی است تا  خدمات دولت و نظام به مردم اطلاع رسانی گردد تصریح کرد: ۲۳ طرح تعاونی با سرمایه گذاری ۸۱ میلیارد تومان و ۵۱۸ فرصت شغلی در استان آماده بهره برداری است که همزمان با هفته دولت و تعاون، تا پایان نیمه نخست امسال افتتاح می شوند.

کد خبر 1087894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha