مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی  پاسبان دین و ادیان جامعه

حجت الاسلام دیلم گفت: مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی امروز پاسبان دین و ادیان مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» عصر امروز (چهارشنبه 3 شهریور) در مراسم معارفه مسئول مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: با این انتصاب امیدواریم فصل خوبی در حوزه ادیان و مذاهب در استان گلستان ایجاد شود.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان ادامه داد: توصیه ما این است که هر دو موضوع ادیان و مذاهب در مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی استان مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام دیلم بیان کرد: مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی  امروز پاسبان دین و ادیان مردم است و باید تلاش کنیم در این مسیر کوتاهی اتفاق نیفتد.

 

وی به توانمندی های حجت الاسلام «احمد کوثری»، مسئول مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی گلستان اشاره کرد و افزود: سیره پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و و آله وسلم) و سیر وحدت گونه امیر المومنین (علیه السلام) و حضور ائمه اطهار (علیه السلام) تاکیدی بر اتحاد و برادری است.

 

این مقام مسئول به اهمیت موضوع فلسطین اشاره کرد و متذکر شد: باید با وحدت و یکپارچکی دست دشمن را از جهان اسلام کوتاه کنیم.

 

حجت الاسلام دیلم بیان کرد: دشمن بین ما اختلافات قومی و مذهبی ایجاد می کند و تقریب مذاهب یک موضوع عقلی است و اگر افرادی نسبت به اختلاف افکنی بین شیعه و سنی اقدام می کند ما آنها را به تعبیر سخنان مقام معظم رهبری مزدور دشمن می دانیم.

 

کد خبر 1088381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha