سفر امروز هیئت دولت به خوزستان نشان از عزم و اراده جدی برای حل مشکلات دارد 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: سفر امروز هیئت دولت پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به خوزستان نشان از عزم و اراده جدی دولت برای حل مشکلات دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۵ شهریور حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: عاشورا یک مکتب بزرگ است و ما باید از عاشورا درس عبرت بگیریم‌ و در زندگی آن را پیاده کنیم.


امام جمعه رودبار جنوب افزود: قیام عاشورا در مدت زمان کوتاهی رخ داد و همراه با افراد اندک بود اما برکات زیادی داشت و دوران زندگی حضرت زهرا (س) نیز علی رغم کوتاه بودن انا برکات زیادی بهمراه داشت.


وی بیان کرد: متاسفانه افرادی هستند که در طولانی مدت مسئولیت هایی داشتند اما دوران مسئولیت آنها هیچ برکتی نداشته و هیچ نام نیکی از آنها بر جا نمانده است.


حجت الاسلام افشارمنش ابراز کرد: بعضی با کسب و کارهای حرام می خواهند مال اندوزی کنند اما غافل از این که درآمد حرام برکت ندارد و آرامش را از انسان سلب می کند.


خطیب جمعه رودبار جنوب ادامه داد: برخی از اعمال همچون وفای به عهد موجب بهشتی شدن فرد می شوند و متاسفانه بیشتر اختلافات به دلیل خلف وعده است و باید از رذایل اخلاقی از جمله دروغگویی و شهوترانی پرهیز کرده و در امانت خیانت نکرد و همچنین چشم ها را از نگاه حرام دور کرد.


وی با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: شهید رجایی به عنوان یک الگو برای دولتمردان، خود را خادم مردم و پیرو رهبری می دانستند.


حجت الاسلام افشارمنش اضافه کرد: ویژگی‌های دولت مردان از منظر امام خامنه ای (مدظله العالی) استکبار ستیزی، ساده زیستی، نگاه به درون، اقتصادی مقاومتی و گماردن افراد مومن و متعهد در پست ها و مسئولیت ها است.


امام جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: سفر امروز هیئت دولت پس از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به خوزستان نشان از عزم و اراده جدی دولت برای حل مشکلات دارد.


وی تصریح کرد: سیاست کشور ما در قبال کشور افغانستان به عنوان همسایه نزدیک، شکل گیری دولت مردمی، حفظ امنیت کشور ایران و مراقبت از شیعیان افغانستان است.


حجت الاسلام افشارمنش تاکید کرد: فلسفه دستور رهبر انقلاب اسلامی در منع ورود واکسن از آمریکا و انگلیس امروز مشخص شد که آمریکایی ها یک میلیون واکسن آلوده به کشور ژاپن فروختند، آنها از مردم سایر کشورها برای آزمایش واکسن های خود استفاده می کنند.


خطیب جمعه رودبار جنوب در خاتمه با اشاره به ماجرای کشتی حامل سوخت از ایران به لبنان، عنوان کرد: کشور لبنان امروز در مسئله تامین سوخت دچار بحران شدید شده و از سوی ایران ۲ کشتی حمل سوخت به طرف لبنان ارسال شده و هیچ کسی جرات حمله به این کشتی ها را ندارد و این پیروزی دیگری برای جبهه مقاومت است.

کد خبر 1088684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha