۷۴ پروژه در شهرستان های ایلام افتتاح شد

استاندار ایلام گفت: تاکنون ۷۴ پروژه در شهرستان های ایلام به مناسبت هفته دولت افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمد نوذری» در آئین رونمایی از ۱۳ پروژه شهرستان ایلام و افتتاح مرکز اورژانس بیمارستان امام(ره) با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطرات شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: خدمات دولت و تلاش مدیران تا آخرین لحظه خدمت ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: ارایه عملکردها در سال پایانی دولت نشان می دهد که مدیران خادمان مردم و حافظان نظام جمهوری اسلامی که تا آخرین لحظه خدمت با همان رویکرد هشت سال پیش تلاش می کنند تا بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده افق و چشم انداز نظام جمهوری اسلامی برای توسعه مناطق را ترسیم نمایند.

 

استاندار ایلام یادآور شد: امسال همزمان با هفته دولت، ۱۴۹ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و غیره در استان ایلام با اعتباری بالغ بر ۴۳۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۶۵٠ نفر در استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

 

نوذری گفت: از این تعداد تاکنون ۷۴ پروژه در شهرستان های ایلام، چوار، ملکشاهی، هلیلان و چرداول افتتاح و کلنگ زنی شده است و  طی روزهای آینده، مابقی پروژه ها نیز در سایر شهرستانها افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

 

وی با تشکر از کادر درمان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، افزود: به موازات اجرای محدودیتها و پروتکلها همه پای کار بودند و  مهمترین ابزار مهار کرونا رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم است.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی به کمتر از ۴۰ درصد رسیده، گفت: ۳۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال معادل ۱۹۰ هزار نفر واکسینه شده اند.

 

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: بیش از ۱۸ ماه است که استان همانند دیگر نقاط درگیر مقابله با ویروس کرونا است و در این مدت کادر درمان فشار زیادی را متحمل شده اند که با تسریع در تزریق واکسن و نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی از شدت همه گیری این ویروس کاسته خواهد شد.

کد خبر 1088852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha