افتتاح طرح استانی « طراوت» در کانون ریحانه النبی یزد

طرح استانی « طراوت» ویژه کانون های مساجد استان یزد در کانون ریحانه النبی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، طرح استانی « طراوت» ویژه کانون های مساجد استان یزد در کانون ریحانه النبی آغاز به کار کرد.

علی زباندان، کارشناس فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این مراسم گفت: طرح استانی طراوت به عنوان یکی از طرح های این ستاد است که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.

وی افزود: این طرح در 30 مسجد شهر یزد برگزار می شود که بیش از 1200 نفر از نوجوانان و جوانان 12 تا 16 سال مخاطب ما هستند.

کارشناس فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: تاکنون بیش از یک هزار نفر از نوجوانان و جوانان در شهر یزد در این طرح ثبت نام کرده اند و هم اکنون نیز برخی از کانون ها افتتاحیه خود را برگزار کرده اند.

زباندان بیان کرد: هدف ما اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری به محوریت مساجد است و سعی کرده ایم در این طرح از اساتید فعال استان استفاده کنیم.

محسن رستگاری، کارشناس این ستاد نیز در این مراسم گفت: طرح استانی طراوت برای نخستین با با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم در گام نخست بهترین برنامه ها را در آن اجرا کنیم.

وی افزود: هدف ما جذب جوانان و نوجوانان و خانواده های آنها به مساجد است و در قالب این طرح بیش از 3 هزار نفر از مخاطبین ما با مساجد ارتباط برقرار می کنند.

 

کد خبر 1089576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha