۴ پروژه عمرانی در خفر کلنگ زنی و بهره برداری شد

رضایی کوچی گفت: همزمان با هفته دولت کلنگ زنی یک پروژه و بهره برداری از پروژه حوزه راه، مسکن معلولان و یک سالن ژیمناستیک در شهرستان خفر به بهره برداری رسید.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به کلنگ زنی و بهره‌برداری از ۲ پروژه حوزه راه در شهرستان خفر، گفت: این پروژه ها به مناسبت هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، فرماندار خفر و تنی چند از مدیران شهرستانی و استانی کلنگ زنی و افتتاح شد.

 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی افزود: عملیات اجرایی احداث بلوار محور اصلی خفر تا انتهای این شهرستان حدفاصل بیمارستان خفر به سمت جهرم امروز آغاز شد.

 

وی بیان کرد: این پروژه با احداث رفوژ وسط و لبه گذاری به طول ۵۰۰ متر و اعتباری بالغ بر هشت و نیم میلیارد ریال ظرف مدت چهار ماه به بهره‌برداری می رسد.

 

رضایی کوچی عنوان کرد: ‌همچنین روکش آسفالت محور «باغ کبیر» به سمت «تادوان» به طول ۶ کیلومتر و اعتبار ۲۱ میلیارد ریال نیز دیگر پروژه ای بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

 

وی با اشاره به دیگر پروژه های این شهرستان که امروز به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: مسکن معلولین به مددجویان بهزیستی خفر از جمله این پروژه ها بود که در قالب آن ۶ پروژه مسکن خانواده‌های دارای ۲ معلول در خفر آماده تحویل به مددجویان است.

 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پروژه ها با همیاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اعطای وام بلاعوض به متقاضیان ساخته شده است.

 

رضایی همچنین به راه اندازی سالن ژیمناستیک در خفر اشاره کرد و گفت: این سالن با عرصه ۶۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰ مترمربع به همت آموزش و پرورش خفر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان تجهیز و راه اندازی شده است.

 

 

 

کد خبر 1089746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha