تعلیم و تربیت دانش آموزان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه دهلران گفت: باتوجه به اینکه مدارس در دوسال گذشته به خاطر کرونا تعطیل شده اند، در آستانه بازگشایی مدارس، معلمان و خانواده ها نسبت به تعلیم وتربیت دانش آموزان بیش از گذشته توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان دهلران، اظهار کرد: تعطیلی مدارس به خاطر کرونا، مشکلات زیادی برای دانش آموزان و معلمان  ایجاد کرده است و باید بحث آموزش بیش از گذشته توجه جدی شود.

 

 وی با اشاره به بازگشایی مدارس در سال جدید، گفت: بدون شک باز گشایی مدارس می تواند نقش موثری در بحث تعلیم و تربیت داشته  باشد هر چند حضور دانش آموزان در کلاس درس منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: معلمین و مدیران مدارس که در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا جهت کمک به محرومین منطقه با برگزاری پویش های مومنانه سنگ تمام گذاشتند، امیدواریم که در شروع سال تحصیلی جدید، این پویش های ادامه داشته باشد.

 

وی بر موضوع تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در مدارس تاکید کرد و گفت: تقویت روحیه معنوی و عفاف و حجاب از موضوعات ضروری است که نیاز است در کنار علم و پژوهش، به این موضوعات مهم پرداخته شود.

 

امام جمعه دهلران بر تقویت اینترنت در شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به این که در ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستیم مخابرات استان با ایجاد ساز و کار مناسب و تامین بودجه های ملی و استانی، جهت تقویت اینترنت شهرستان دهلران اقدام کند.

 

موسوی  گفت: شهرستان دهلران یک شهرستان ویژه و دارای مشکلات خاص آب و هوایی است که می طلبد مسئولان درخصوص تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی در سطح شهر و بخش ها و روستاها اقدام کنند.

 

کد خبر 1091680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha