انجام روزانه ۱۴ پرواز در فرودگاه ایلام

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: هم اکنون روزانه ۱۴ پرواز در این فرودگاه انجام می شود.

«محمدجواد یگانه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴ سورتی پرواز روزانه و شبانه در فرودگاه شهدای ایلام به مقاصد تهران مشهد و کیش انجام می‌شود، با افزایش چهار سورتی پرواز شبانه به مقصد مشهد، تعداد پرواز‌های استان ایلام ۲۰ درصد افزایش یافته است.

 

وی اظهار کرد: با توجه به ویروس کرونا ، پروازهای استان ایلام به شهر‌های مقصد با ۶۰ درصد ظرفیت هر پرواز انجام می‌شود، در صورت تقاضای سفر هوایی برای شهر‌های مختلف از سراسر کشور، امکان راه‌اندازی پرواز هوایی جدید وجود دارد.

 

یگانه از جابجایی ۵۹ هزار و ۱۷۱ مسافر داخلی و خارجی از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه از طریق فرودگاه ایلام خبر داد و گفت: در این مدت یک هزار و ۲۸ سورتی پرواز (نشست و برخاست) توسط چهار شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر، زاگرس و ماهان در فرودگاه شهدای ایلام انجام شده است.

 

مدیر فرودگاه ایلام از کاهش پنج درصدی جابجایی مسافر در بازه زمانی یاد شده نسبت به سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت (از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه) ۴۳۰ هزار و ۹۲۵ کیلوگرم بار (ورودی و خروجی) در این فرودگاه انجام شده است.

 

کد خبر 1092129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha