وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگ اصیل اسلامی را در جامعه احیا کند

آیت الله سعیدی در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز فرهنگ در کشور ما مظلوم واقع شده و باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدیریت جدید بتوانند فرهنگ اصیل اسلامی را در جامعه احیا کند،

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله سعیدی امروز در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز تنها تفکر انقلابی می‌تواند در مقابل قلدری مستکبران و دشمنان بدون واهمه‌ ایستادگی کند.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)افزود: خوشبختانه سوابق ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بیانگر این است که اراده ای قوی برای تشکیل دولت انقلابی وجود دارد و مردم انتظار دارند تا این دولت باتوجه به وعده‌هایی که داده است ضمن حرکت در مسیر، ولایت فقیه در برابر ظلم و فساد و تبعیض قد علم کند تا امید مجدداً به مردم بازگردد.

 

وی یادآور شد: امروز فرهنگ در کشور ما مظلوم واقع شده و باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدیریت جدید بتوانند فرهنگ اصیل اسلامی را در جامعه احیا کند،

 

آیت الله سیعدی افزود: البته این به این معنی نیست که درهای کشور را به روی سایر کشور‌ها ببندیم بلکه با حفظ ارزش‌های اسلامی و فرهنگی می‌توانیم با سایر کشور‌ها روابط حسنه و همه جانبه داشته باشیم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار گفت:در دوره جدید تلاش می‌کنیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مسیر و اهداف اولیه خود برگردد و نگاه مکتبی و دینی بر آن مترتب شود.

 

وی یادآور شد: طبق برنامه دولت سالانه یک میلیون مسکن جدید در کشور احداث خواهد شد و ما در تلاش هستیم تا پیوست فرهنگی در واحدهای جدید در عرصه معماری و طراحی به کار گرفته شود.

 

اسماعیلی افزود: رییس جمهوری نسبت به مساله فرهنگ و تقویت این حوزه نگاه کاملا مثبتی داشته و همراه و همگام با سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

وی گفت: اصلاح ساختار رسانه‌ای کشور بر مبنای منویات مقام معظم رهبری در دست پیگیری است و در این عرصه باید از پشتوانه نظری حوزه علمیه استفاده مطلوبی ببریم.

کد خبر 1092875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha