بهترین راه مبارزه با فساد توسعه دولت الکترونیک است

عباسپور گفت: بهترین راه مبارزه با فساد توسعه دولت الکترونیک است و وزیر ارتباطات در برنامه های خود اولویت نخست را توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح کشور گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «روح الله عباسپور» در جشنواره شهید رجایی که امروز (پنجشنبه ۲۵ شهریور) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: مشکلاتی در سطح کشور در حوزه معیشتی، اشتغال در حوزه تحصیلات تکمیلی، ارزش پول ملی و نوسانات بازار، تورم و کرونا وجود دارد ولی به برکت نظام جمهوری اسلامی و خدمات همین مدیران، وقتی به روستاها می رویم مطالبات جدی مردم در حوزه اینترنت پرسرعت و پد هلیکوپتر است.

 

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با همه محدودیت های بین المللی، شرایط تحریم و جنگ اقتصادی، به فضل الهی نظام مقدس جمهوری به واسطه کارگزاران خدمات خوبی ارائه داده است  که از همه مدیران استانی تقدیر و تشکر دارم.

 

وی عنوان کرد: کشور هنوز گرفتاری ها و مشکلاتی دارد به خصوص در حوزه تورم و ارزش پول ملی که اگر بخواهیم تورم کاهش یابد، ارزش پول بالا رود و در جنگ اقتصادی، تحریم ها را دور بزنیم، بحث جدی تولید است که پایه و اساس اقتصاد مقاومتی است که رهبری به عنوان راهبرد اقتصادی کشور بیان فرموده اند.

 

عباسپور اعلام کرد: امسال به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اعلام شده و باید در این زمینه اقدام کنیم و روز گذشته در مجلس قانونگذاری در حوزه تسهیل بازار کسب و کار صورت گرفت.

 

وی تصریح کرد: ما در حوزه پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و شکست انحصار باید قدم های جدی برداریم و این امر باید با اقدامات جهادی، روحیه بسیجی و انجام کاراعتقادی صورت گیرد.

 

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در خصوص وعده هایی که دولت به مردم در حوزه مشکل گشایی داده اگر مدیریت جهادی، اقدامات ریسک پذیر و مدیریت شجاعانه نباشد شعارهای دولت نمی تواند محقق شود.

 

وی در ادامه اظهار کرد: برای مبارزه با فساد و پیشگیری اقدامات اساسی در حوزه دولت الکترونیک باید انجام شود، بهترین راه مبارزه با فساد توسعه دولت الکترونیک است و وزیر ارتباطات در برنامه های خود اولویت نخست را برای توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح کشور گذاشته اند و این موضوع مطالبه ۱۱ ساله مقام معظم رهبری است که شبکه ملی اطلاعات باید در سطح کشور توسعه یابد.

 

عباسپور گفت: وزیرارتباطات قول مساعد داده اند که در کمتر از سه سال این موضوع را به جایگاهی برساند که شبکه های اجتماعی و پلتفرم ها داخلی بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

 

وی یادآور شد: اینکه سیمان ۱۱۰ هزار تومانی به ۲۵ هزار تومان رسیده با استفاده از سامانه الکترونیکی و هوشمند بوده که از محل تولید تا مصرف کنترل صورت می گیرد و بالای ۶۸ میلیون تن تولید سیمان داریم که از این طریق هم ظرفیت داخلی می تواند تأمین شود و هم ظرفیت صادرات  فراهم است.

 

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر در حوزه تورم، خودرو و ارزش پولی ملی دولت بخواهد اقدام کند باید در حوزه الکترونیک وارد شده و سامانه های هوشمند تعریف کند.

 

کد خبر 1095185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha