گشایش نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط سیستان و بلوچستان

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط سیستان و بلوچستان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  شبستان از زاهدان، سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان برگزار شد.


استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این نمایشگاه تعدادی از واحدهای تولیدی مستقر در استان حضور پیدا کرده اند که اولین وظیفه دستگاه‌های اجرایی در قبال این واحدهای تولیدی خرید و یا اخذ خدمات از این واحدها به شمار می‌رود .

 

دکتر "حسین مدرس خیابانی " در آیین بهره برداری از این نمایشگاه اظهار داشت : گام دوم احصا مشکلات واحدهای تولیدی حاضر در نمایشگاه و تشکیل کارگروه های مرتبط با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع مشکل های این واحدهای تولیدی است .

 

وی افزود : استان سیستان و بلوچستان از بستر صادراتی خوبی بهره‌مند است که بایستی واحدهای تولیدی با تولید محصولات صادرات گرا از این ظرفیت استفاده کرده و در دنیای رقابت بین الملل نیز حاضر شوند .

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت : این سومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط واحدهای تولیدی مستقر در استان است که از ۳۰ ام لغایت ۲ مهرماه در حال برگزاری است .

 

علیرضا راشکی افزود : ۸۰ واحد در این نمایشگاه با اختصاص ۲۱۰۰ متر مربع حضور پیدا کرده اند .

 

وی افزود : واحدهای شرکت کننده در رشته های صنایع شیمیایی ، صنایع غذایی ، صنایع نساجی ، کانی‌های غیرفلزی و ساختمانی و واحدهای پیمانکاری فعالیت می کنند.

کد خبر 1097481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha