مشارکت ۹۵۰۰ نیروی حشد شعبی برای ایجاد امنیت مراسم اربعین در کربلای معلی

فرمانده عملیات الفرات الاوسط در حشد شعبی از مشارکت بیش از ۹ هزار نیروی حشد شعبی برای ایجاد امنیت مراسم اربعین در استان کربلای معلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومة، سرلشکر علی الحمدانی، فرمانده عملیات الفرات الاوسط در حشد شعبی اعلام کرد: 9 هزار و 500 نفر از نیروهای حشد شعبی برای ایجاد امنیت مراسم اربعین در استان کربلای معلی مشارکت دارد. علاوه برآن، 266 خودروی امنیتی نیز در مسیر زایران قرار دارد.

 

الحمدانی افزود: عملیات ایجاد امنیت درچارچوب فرماندهی الفرات الاوسط شامل استان های کربلا، الدیوانیه و بابل می شود که ایجاد امنیت با هماهنگی سایر تیپ های حشد شعبی مستقر در این مناطق انجام می شود.

 

وی ادامه داد: فرماندهی محور الفرات الاوسط با همه استان ها برای ایجاد امنیت مراسم اربعین درحال هماهنگی است. تعداد نیروهای حشد شعبی در بابل به سه هزار نیروی داوطلب و در نجف اشرف به دو هزار نیروی داوطلب رسیده است. یک هزار و 500 نیروی داوطلب نیر در مسیر جاده حرکت زایران مستقر شدند و تا زمان بازگشت زایران در این مسیر مستقر هستند.

 

فرمانده عملیات الفرات الاوسط افزود: نیروهای داوطلب بسیاری برای نظافت و خدمت رسانی و بازرسی زایران مشارکت دارند و امنیت جاده ها و مسیرها با همکاری نیروهای امنیتی دیگر فراهم می شود.

 

«قاسم الکریطی» یکی از فرماندهان حشد شعبی گفت: 14 تشکل از حشد شعبی برای حمایت از بقاع متبرکه در طول مراسم اربعین مشارکت دارند.

 

الکریطی افزود: حشد شعبی و نیروهای امنیتی چندین خط دفاعی برای شهر کربلا و مناطق کویری قرار دارند که توسط پهپاد کنترل می شود.

کد خبر 1098677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha