برپایی نمایشگاه عکس اربعین و دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی و هنری طلیعه نور

حیدری از برپایی نمایشگاه عکس زائران اربعین حسینی وشهدای هشت سال دفاع مقدس به همت بچه های کانون فرهنگی هنری طلیعه نور با مشارکت پایگاه بسیج روح الله خبر داد.

جواد حیدری مدیر کانون فرهنگی هنری طلیعه نور در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از برپایی نمایشگاه عکس زائران اربعین حسینی وشهدای هشت سال دفاع مقدس به همت بچه های کانون فرهنگی هنری طلیعه نور با مشارکت پایگاه بسیج روح الله خبر داد. 

وی گفت: این نمایشگاه به مناسبت ایام اربعین حسینی و هفته گرامیداشت ارزش های دفاع مقدس در محل کانون برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری طلیعه نور اضافه کرد: در این نمایشگاه ۱۰۰ اثر عکاسی برای عموم علاقمندان با موضوع اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس که روایتگر ارزش های انسانی و بی نظیر ایثارگران جوان و نوجوان و نیز قدرت ایستادگی رزمندگان جبهه های حق علیه باطل است که تا پایان هفته دفاع مقدس برای بهره مندی عموم دایر خواهد بود.

حیدری در توضیح ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس به دیدار با خانواده شهید محمدخانی از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس  نیز اشاره کرد و گفت: این دیدار با همراهی امام جماعت مسجد و فعالان پایگاه بسیج و نیز رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انجام گرفت.

وی اعلام کرد: اکران فیلم منطقه پرواز ممنوع برای نوجوانان و جوانان مسجد از دیگر برنامه های اجرا شده ویژه دفاع مقدس این کانون با همراهی اهالی مسجد بود.

 

کد خبر 1099232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha