عدالت در توزیع قیر رایگان در شهرستان های استان رعایت شود

حقیقی دریافت قیررایگان را حق طبیعی استان عنوان کرد و ضمن تاکید بر جبران عقب ماندگی استان در این زمینه گفت: عدالت در زمینه توزیع قیر رایگان در شهرستان‌ها نیز رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان، بر ضرورت رفع ابهامات طرح ها مطروحه در کارگروه های مربوطه اظهار کرد: متاسفانه برخی از طرح ها بدون کار کارشناسی به شورای برنامه ریزی ارائه می شود.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به چاپ کتابچه ای از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: باید دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با این سازمان در اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

 

وی به شرایط کم آبی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: پروژه‌ها در سرفصل‌های مربوطه با لحاظ شرایط اجرایی شده و نظر فرمانداران و مدیران در این زمینه اخذ شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه‌های راه روستایی باید اولویت‌ها در نظر گرفته شود و اینگونه نباشد که در حق شهرستانی احجاف شود بلکه باید عدالت لازم در این زمینه اجرایی شود.

 

استاندار زنجان ادامه داد: توجه به شهرستان ماهنشان در زمینه اجرای پروژه‌های راه روستایی لازم و ضروری است و برای اختصاص سهمیه بیشتر در زمینه قیررایگان نامه‌ای از سوی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با دفاع خوب و ارزشمند تهیه و به مراکز ذیربط اعلام شود.

 

وی دریافت قیررایگان را حق طبیعی استان عنوان کرد و ضمن تاکید بر جبران عقب ماندگی استان در این زمینه گفت: عدالت در زمینه توزیع قیر رایگان در شهرستان‌ها نیز رعایت شود.

 

به گفته استاندار زنجان، پژوهش‌های مربوط به دوران کرونا و پسا کرونا با اهمیت بیشتری در استان پیگیری شود تا بتوان از نتایج آن برای رفع مشکلات امروز و فردای جامعه استفاده کرد.

 

کد خبر 1099690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha