روضه های خانگی در ۱۰ مسجد به مناسبت دهه سوم صفر برگزار می شود

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج ارزش های ایمانی و الهی گفت: روضه های خانگی در ۱۰ مسجد شاخص به مناسبت دهه سوم صفر برگزار می شود.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های مساجد به مناسبت دهه سوم ماه صفر گفت: به منظور ترویج و تبیین شعائر الهی ویژه برنامه روضه های خانگی با محوریت ۱۰ مسجد شاخص استان البرز برگزار می شود. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: از اربعین سال جاری تا پایان سال با محوریت ۱۰ مسجد شاخص استان البرز این روضه های خانگی در قالب پراکندگی محیطی برنامه ریزی شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش روضه های خانگی بیان کرد: با همکاری معاون شهرداری کرج و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج همچنین سرپرست امور مساجد استان البرز ویژه برنامه روضه های خانگی برپا می شود.

 

وی اظهار کرد: هدایایی نیز در قالب صندوقچه های نماز ترتیب شده است که خانواده پیش از شروع روضه خانه را برای برپایی روضه آماده می کند و مسجد محله متولی برپایی آن است. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: محله محوری مساجد یکی از بسترهای جریان ساز به منظور شبکه سازی و تربیت نیروهای مومن و انقلابی است.

 

 

کد خبر 1100372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha