دیدار مسئولان با خانواده های شهیدان «اله رحم زینی» و «اسفندیار طاهری»

جمعی از مسئولان دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با خانواده های شهیدان اله رحم زینی و اسفندیار طاهری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جمعی از معاونین رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و مسئول واحد ایثارگران استانداری و همچنین نماینده بنیاد حفظ نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس امروز (۸ مهر ماه) با خانواده های شهیدان اله رحم زینی و اسفندیار طاهری دیدار و از آنها تقدیر شد.

«محمد مهدی صالحی» به گرامی داشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در این هفته برنامه های متنوع فرهنگی از سوی دادگستری استان اجرا شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نخستین روز از این هفته جمع کثیری از قضات و کارکنان دادگستری استان با حضور در گلزار شهدای یاسوج به مقام شامخ شهیدان با قرائت فاتحه و تقدیم گل ادای احترام کردند.

صالحی در ادامه اظهار کرد : به مناسبت این هفته، نمایشگاهی در محوطه بیرون ساختمان سپهد شهید سلیمانی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج برگزار که با استقبال بسیار خوبی ازسوی مراجعان مواجه شد.

وی گفت: در سایر حوزه های قضایی نیز نمایشگاهی از تصاویر دوران دفاع مقدس برگزار شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری مسابقه ای با عنوان «استان در دفاع مقدس» با مشارکت حداکثری کارکنان خبر داد.

صالحی در پایان گفت:این معاونت با همکاری مجموعه بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان به منظور استفاده از فضای معنوی ماه صفر و هفته دفاع مقدس، اقدام به برگزاری برنامه پیاده روی از حرم امامزاده عبدالله علیه السلام یاسوج تا تپه نورالشهدای این شهر نمود و با برگزاری زیارت معنوی و پر فیض عاشورا، در پایان به 20 نفر از شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود به قید قرعه تقدیم شد.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
کد خبر 1100588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha