پروژه تقدس زدایی از دین و ارزش ها در دستور کار دشمن است

حجت الاسلام مدبر گفت: پروژه تقدس زدایی از دین، ارزش ها و مقدسات در دستور کار دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» در خطبه های نماز جمعه امروز (جمعه ۹ مهر) شهر جهرم با اشاره به اینکه اماکن مقدسه اصلی ترین سرمایه های یک امت است، گفت: دمشن تلاش دارد تا قله های شرف و عزت را از ما بگیرد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه علمای دین نیز رنگ و بویی از این تقدس را دارند، افزود: آنها همواره در طول تاریخ پناهگاه مردم بوده و دشمنان از قدرت عالمان دینی با خبر هستند به همین دلیل تلاش دارند تا قداست آنها را بشکنند.

 

وی بیان کرد: آیت الله آیت اللهی امام جمعه فقید شهرستان جهرم از جمله این افراد بود که با سخنرانی آتشین خود یک گردان از جوانان آماده رزم می شدند.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه پروژه تقدس زدایی از دین، ارزش ها و مقدسات در دستور کار دشمن است، خاطرنشان کرد: آنها با تحقیر و هتاکی در صدد تقدس زدایی بوده و نباید با سکوتمان در برابر تخریب و توهین ها آب به آسیاب دشمنان بریزیم.

 

وی با اشاره به اینکه باید مراقب بوده اما بی تفاوت نباشیم بلکه لازم است، تصریح کرد: باید حساس باشیم و هزینه توهین به مقدسات را بالا برده و بی تفاوت نباشیم.

 

امام جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت زیبای مردم جهرم در اجرای پیاده روی «جاماندگان اربعین» انجام شد، عنوان کرد: از دست اندرکاران این برنامه به ویژه «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» قدردانی می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در این پیاده روی سرشار از معنویت، شور و عشق حدود 11 هزار نفر شرکت کردند، گفت: انشاله سال های آینده این اقدام زیبا با شکوه تر برگزار شود.

 

حجت الاسلام مدبر همچنین ارتحال عالم ربانی و حکیم صمدانی آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت و اظهار کرد: این عالم ربانی در توصیه به طلاب، سخت کوشی، پشتکار و خستگی ناپذیری را مورد تاکید قرار داده و می گفت انسان حتی از شیطان نیز می تواند درس بگیرد چرا که که روی حرف خود بر روی اغوا کردن انسان مانده است.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه بیش از هزار دانش آموز و دانشجو در جهرم زیر پوشش کمیته امداد هستند، گفت: از نیکوکاران می‌خواهیم از دانش آموزان حمایت کرده تا آنها با دل خوش بر سر کلاس های درس حاضر شوند.

 

کد خبر 1100691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha