لزوم توجه بنیاد حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به یادمان شهدا در دهلران

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: دهلران دارای ۲۲۰کیلومتر مرز است که عملیات های مختلفی در مناطق این شهرستان انجام شده است لذا بنیاد حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به یادمان شهدا در دهلران توجه جدی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام سید «محسن موسوی» در آئین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد شهادت امیر خلبان شهید غلامرضا چاغروند در دهلران، اظهار کرد: دهلران با 220کیلیومتر مرز مشترک که  قدم به قدم آن جای پای سرداران شهید است  که شهادت رسیدند و باید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص ایجاد یادمان ها در دهلران توجه ویژه داشته باشد.

 

وی گفت:  چرا باید در  مسیر های مواصلاتی دهلران که  محل عبور زائرین است نشانه ای از شهید صیاد شیرازی و دیگر شهدا دیده نشود.

 

امام جمعه دهلران تصریح کرد: متولیان باید در راستای گرامی داشت شهدا تمثال مبارک و یادمان آنها را در مسیرهای مواصلاتی شهرستان ایجاد کنند چرا که  شهدا علم ها و نشانه های ما به سوی خدا و ولایت هستند.

 

 حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: ما باید راه رسم شهدا  را به خصوص شهید چاغروند، برای نسل جدید بیان کنیم چرا که شهید چاغروند ولایت مداری خود را ثابت و در این راه توسط دشمن بعثی سر از تنش جدا شد.

کد خبر 1101919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha