دولت و مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به ایثارگران و خانواده شهدا دارند

باقرزاده با بیان اینکه در دولت جدید و مجلس انقلابی نگاه ویژه‌ای به قشر ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا صورت گرفت تا حقشان ادا شود، گفت:میزخدمت بانک دی در مراکز بنیاد شهید و امورایثارگران با هدف تسهیل و ارائه خدمات بهتر به این قشر ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی‌اصغر باقرزاده» امروز(۱۴مهر) در آئین افتتاح میز خدمت بانک دی در بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان های بابلسر و فریدونکنار ضمن تسلیت ایام عزاداری رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)،با اشاره به پیشینه مردمان شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در دوران دفاع مقدس بیان کرد: به طور نمونه شهرستان فریدونکنار در بحث ایثار و شهادت سرآمد در کشور  بوده است، این موضوع همت مسئولان جهت قدردانی از خانواده‌های ایثار و شهادت را می‌طلبد، همه ما مدیون این قشر هستیم.

 

نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح هفتادمین باجه الکترونیکی خدمت در کشور، گفت: خرسندیم که در مازندران سهمیه تاسیس دو باجه میز خدمت بانک دی در مراکز بنیاد شهید و امورایثارگران بابلسر و فریدونکنار از مجلس دریافت شد تا ۱۰۰ درصد خدمات بانکی جهت ارائه به قشر ایثارگر از طریق همین باجه ها انجام شود.

 

باقرزاده با بیان اینکه در دولت جدید و مجلس انقلابی نگاه ویژه‌ای به قشر ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا صورت گرفت تا حقشان ادا شود، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در کنار بحث‌های مختلف از جمله کارآفرینی و اشتغال قرار داشت بحث پیگیری پرونده تسهیلات و تکمیل پرونده‌های بیمه‌ای بود که در این راستا خانواده‌ها مجبور می‌شدند به شهر دیگری سفر کنند‌.

 

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط، ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران کشور و مدیرعامل بانک دی بحث غیرحضوری شدن ارائه خدمات در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار رقم خورد.

 

باقرزاده افزود: در این راستا  باجه‌ای با هدف ارائه تمام خدمات بانکی افتتاح شد تا این خانواده‌ها به شهرهای مختلف رفت و آمد نکنند، مجلس نیز طرح سرعت‌بخشی به عقب‌ماندگی در زمینه‌های مختلف و جبران کم‌کاری برای این قشر عزیز را تصویب کرده است.

 

وی در پایان اذعان کرد: این باجه به زودی ارتقا داده خواهد شد اما چنانچه ببینیم از کارایی موردنظر برخوردار نیست شعبه ای از بانک دی در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار افتتاح خواهیم کرد اگر چه کارایی باجه با شعبه خیلی تفاوتی ندارد.

 

باقرزاده افزود: ارائه خدمات بانکی، بیمه‌ای و بورسی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در محل سکونت آنان از سوی بانک دی شایسته تقدیر است و این هم‌افزایی میان بانک دی و بنیاد شهید و امروایثارگران می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر دستگاه‌های کشور جهت رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز ایران اسلامی عزیز باشد.

کد خبر 1102420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha