رویاپردازی های برخی کشورها به دلیل شناخت نادرست از ایران اسلامی است

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به رویاپردازی های برخی از کشورهایی که شناخت درستی از منطقه و حتی مردم خود ندارند گفت: مردم عزیز آذربایجان محب اهل بیت(ع) هستند و علاقه زیادی به شیعیان در ایران دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد محمدیان» در خطبه‌های نماز امروز (جمعه، ۱۶ مهر) با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول گفت: عزاداری های دو ماه محرم و صفر مورد قبول درگاه احدیت قرار بگیرد.

امام جمعه سنگر هفته نیروی انتظامی را نیز تبریک گفت و افزود: امیدواریم نیروهای انتظامی در مسئولیت های خود با دعای خیر مومنین بیش از پیش موفق و پیروز باشند.

وی در ادامه به اتفاقاتی که در قفقاز پیش آمده اشاره و بیان کرد: این اتفاق رویاپردازی های برخی از کشورهایی است که متاسفانه نه تنها شناخت درستی از منطقه بلکه حتی شناخت درستی نسبت به مردم خود ندارند.

حجت الاسلام محمدیان اظهار کرد: مردم عزیز آذربایجان محب اهل بیت(ع) هستند و علاقه زیادی به شیعیان در ایران دارند.

وی بیان گرد: آنها دچار تحلیل درست نیستند و خصوصا کشور ایران را درست نشناخته اند و با این تحلیل غلط می بینیم که در این دو دهه سبب شده است که رویا پردازی ها و توهم آنها در هر منطقه‌ای مانند عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و..  که به عنوان فتنه وارد شدند مشاهده کردید که دچار شکست شدند.

کد خبر 1102814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha