اراده مدیران جهادی موجب پیشرفت پروژه های شهری شیراز می شود

طاهری گفت: اراده ها در کنار منابع مالی موجب پیشرفت پروژه هایی مثل قطار شهری شیراز می شود و تفاوت مدیر جهادی و گام دوم انقلابی در همین تفاوت در اراده ها برای انجام امور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی طاهری»، امروز (دوشنبه 19 مهر) در آئین سالروز آغاز به کار قطار شهری شیراز گفت: تلاش شبانه روزی تمامی دست اندرکاران موجب پیشرفت و فعالیت قطار شهری در سومین حرم اهل بیت (ع) شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: توسعه قطار شهری شیراز ارائه خدمت صادقه به مردم است و برگزاری مراسم امروز در بطن مردم ابتکار ویژه است و یک کار مردمی است.

وی اضافه کرد: سفر درون شهری و تجهیزات و امکاناتی مانند حمل و نقل عمومی با هدف کوتاه تر کردن زمان سفر و کاهش هزینه و انرژی روزانه شهروندان است و یک کار خیر برای مسئولانی که در این کار سهیم است به شمار می رود.

طاهری با اشاره به قرآن کریم بیان کرد: هر آنچه در قرآن کریم به آن قسم داده می شود، مقدس است و کوتاه کردن زمان و تسریع امور برای مردم خیر و عمل صالح است و باعث می شود تا مسئولان اهل خسران نباشند.

وی ادامه داد: دنبال کردن قطار شهری شیراز با یک مدیریت و یک بودجه در ساخت و بودجه امکان پذیر نیست و به هم افزایی گسترده نیاز دارد و سرعت عمل به خطوط قطار شهری شیراز باید در اولویت شهرداری شیراز قرار گرفته و لایحه آن برای اختصاص بودجه به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه شود.

طاهری تاکید کرد: فرصت طلایی فصل اختصاص بودجه و ساختار اجرا نباید از دست برود و باید پیشرفت و سرعت اجرای قطار شهری شیراز باید بهتر از شرایط کنونی باشد، هیچ تاخیری در این خصوص پذیرفته نیست و خط 2 متروی شیراز تا هفته دولت سال آینده باید به برنامه در نظر گرفته شده برسد.

وی تصریح کرد: اراده ها در کنار منابع مالی موجب پیشرفت پروژه هایی مثل قطار شهری شیراز می شود و تفاوت مدیر جهادی و گام دوم انقلابی در همین تفاوت در اراده ها برای انجام امور است.

کد خبر 1103970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha