امر فرج با پیروی از دستورالعمل های اسلام و قرآن تسهیل می شود

امام جمعه شهر ابوزیدآباد گفت: انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است و امر فرج با پیروی از دستورالعمل های دین مبین اسلام و قرآن در جامعه تسهیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام سید احمد شاهمیری در مراسم بزرگداشت شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در کانون فرهنگی و هیئت قمر بنی هاشم روستای کاغذی گفت: «ولایت » و «امامت » رکن اساسی مکتب تشیع است و اعتقاد به ضرورت وجود حجت خدا و امام معصوم در هر عصر و زمان از مهم ترین نقاط تمایز این مکتب از سایر مکتب هاست.

 

امام جمعه شهر ابوزیدآباد با بیان اینکه انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است و باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند، افزود: امر فرج به جز با پیروی از دستورالعمل های دین مبین اسلام و قرآن در جامعه تسهیل نخواهد شد.

 

حجت الاسلام شاهمیری ادامه داد: دوری از گناه و انجام واجبات با عمل کردن به دو واجب الهی امربه معروف و نهی از منکر از وظایف مهم منتظران حضرت مهدی(عج) است.

 

امام جمعه ابوزیدآباد ادامه داد: محبّت اهل بیت(ع) عامل مهمّی در بازدارندگی از گناهان و معصیت هاست و امام زمان (عج) هم از ما انتظار دارد در پی جلب و کسب محبّت ما اهل بیت باشیم و از انجام گناه و اموری که باعث ناراحتی و رنجش می شود، به شدّت پرهیز کنیم. 

 

حجت الاسلام شاهمیری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رفتارهای بعضی از تورهای گردشگری در منطقه سیازگه ابوزیدآباد که با فرهنگ مبین دین اسلام و مردم منطقه مغایرت دارد گفت: گردشگران نباید حرمت روزهای مناسبتی در تاریخ کشورمان مانند شهادت امامان معصوم را بشکنند که این حرکات تبعات هنجارشکنانه ای در آینده برای خود و خانواده ها در جامعه خواهد داشت.

 

در ادامه این مراسم که در حسینیه آقاقمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی برگزار شد، مداح اهل بیت(ع) محمدجواد میرزایی به مدیحه سرایی پرداخت./

کد خبر 1105259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha