سرمایه ارزشمند وحدت و تقریب جامعه اسلامی را حفظ کنیم

حجت الاسلام دیلم گفت: با حفظ وحدت و احترام سرمایه ارزشمند وحدت و تقریب جامعه اسلامی را حفظ و ارتقاء ببخشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» امروز در جشن میلاد رسول اکرم (ص) و گرامیداشت هفته وحدت و مراسم فارغ التحصیلی جمعی از طلاب مدرسه علوم دینی عرفانی آق قلا ضمن تبریک میلاد رسول اکرم (ص) و عرض سلام و تبریک حضرت آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، گفت: امروز باید خوشحال و خداوند متعال را شاکر باشیم که در مجموعه ای فعالیت و در جامعه اسلامی زندگی می کنیم که در راستای محبت و مودت ایمانی حول محور قرآن کریم، سیره و سنت پیامبر (ص)، اهل بیت (ع) و صاحبه کرام است. 

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان با اشاره به خوشحالی و خوشنودی دوم در این زمینه گفت: خوشحالی دوم به خاطر این است که در استانی زندگی می کنیم که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، نمونه وحدت و زندگی مسالمت آمیز در کشور است و می تواند الگوی کاملی از تقریب مذاهب اسلامی در جهان باشد.

 

وی گفت: امروز برای دشمن شیعه و یا سنی فرقی ندارد و آنها در صدد ایجاد اختلاف، تشدد و درگیری بین صوفوف مسلمین هستند تا به اهداف پلیدشان در جامعه اسلامی برسند.

 

حجت الاسلام دیلم با تاکید بر اینکه وظیفه داریم با احترام به یکدیگر این سرمایه ارزشمند را حفظ و ارتقاء ببخشیم، افزود: وظیفه داریم حول محور قرآن کریم و پیامبر (ص) باشیم تا بتوانیم بیشتر از گذشته در کنار هم بوده و خار چشم دشمنان اسلام باشیم.

کد خبر 1106565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha