معرفی کتاب های سبک زندگی و سیره نبوی در طرح شنبه های کتاب 

مجید خوبی زاده گفت: در راستای گرامیداشت هفته وحدت، طرح ملی شنبه های کتاب با محوریت معرفی کتاب هایی ارزشمند از زندگی و سیره نبی اکرم اسلام (ص) برگزار می‌شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)، گفت: سومین رویداد ملی فهما سرشار از برنامه های جذاب و ابتکاری است که یکی از این برنامه های جذاب طرح ملی شنبه های کتاب است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این طرح ملی ذیل رواق کتاب در سطح کانون های فهما در حال اجرا است و تاکنون توانسته مخاطبین زیادی را نسبت به کتاب و کتابخوانی ترغیب کند.


وی بیان کرد: در راستای گرامیداشت هفته وحدت، طرح ملی شنبه های کتاب با محوریت معرفی کتاب هایی ارزشمند از زندگی و سیره نبی اکرم اسلام (ص) برگزار می‌شود.


خوبی زاده ابراز کرد: امیدواریم با محوریت قرار دادن معرفی این کتاب های ارزشمند، زمینه آشنایی بیشتر قشر نوجوان و جوان با ابعاد شخصیتی پیامبر رحمت، سبک زندگی و سیره نبوی فراهم شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: طرح ملی شنبه های کتاب بسته به شرایط کرونایی به صورت حضوری در مساجد و یا مجازی توسط ائمه جماعات مساجد، مدیران کانون ها و یا کتابدار کتابخانه های مساجد برگزار می شود.


وی اظهار کرد: البته یکی از رویکردهای این ستاد در اجرای این طرح ملی، ترویج معارف اهل بیت (ع) در سطح جامعه است بنابراین تاکنون به مناسبت های مختلف مذهبی کتاب های زیادی در این زمینه معرفی شده است.
 

 خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در سطح کانون های مساجد منطقه، برگزاری مجالس و محافل انس با قرآن کریم و همچنین برپایی جشن های میلاد است.

کد خبر 1107660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha