کنگره  ملی ۳ هزار شهید استان ایلام نیمه اول آذرماه برگزار می شود/ همه دستگاه های اجرایی پای کار باشند

نشست هماهنگی کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و احمد کرمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با محوریت محرومیت زدایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این نشست، با بیان اینکه بر گزاری این کنگره عظیم یک اقدام و حرکت فرهنگی بزرگ در سطح استان است، اظهار کرد: بعد از مراسم عظیم اربعین حسینی فاخرترین اقدام در راستای گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت برگزار کنگره عظیم سرداران و ۳ هزار شهید در استان ایلام است.

 

« احمد کرمی»با اشاره به رشادت‌های بی نظیر مردم استان در دوران دفاع مقدس که با تقدیم سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز جانانه از اسلام و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، گفت: بر گزاری با شکوه این کنگره علاوه بر گرامیداشت و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدا یک اقدام بسیار ارزشمند فرهنگی است که همه دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان در راستای برگزاری باشکوه آن اهتمام جدی داشته باشند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار استان، ساخت منازل برای نیازمندان در مناطق روستایی و شهری از دیگر خدمات ارایه شده در کنگره سه هزار شهید استان ایلام است.

 

سردار« جمال شاکرمی»  افزود: ۴۳ خدمت بمناسبت گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در این کنگره به یاد شهدای این استان که جانانه در برابر دشمن ایستادند و به شهادت رسیدند، به مردم ارائه می شود.

 

وی افزود: این کنگره با برنامه ریزی و تمهیدات اتخاذ شده تمامی دستگاه های خدمت رسان نیمه اول آذر برگزار می شود و پس از اتمام برنامه های این کنگره نیز شاهد برگزاری اجلاسیه پایانی آن خواهیم بود.

 

شاکرمی با بیان اینکه کنگره سه هزار شهید استان ایلام با ارائه ۴۳ خدمت نیمه اول آذر آغاز می شود، افزود: تمامی پیشنهادات اعضای کمیته های محرومیت زدایی این کنگره نظیر کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن ارائه و مقرر شد همه برای برگزاری باشکوه این کنگره اهتمام جدی باشند.

 

وی تصریح کرد: طی نشست امروز کنگره سه هزار شهید مقرر شد کمیته سلامت دانشگاه علوم پزشکی و سپاه استان در مناطق کم برخوردار استان بیمارستان صحرایی راه اندازی کنند.

 


فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع) ایلام یادآور شد: ۴۳ تابلو زیبا با محتوای ارایه ۴۳ خدمت در کنگره سه هزار شهید ایلام در نمایشگاهی که مقام معظم رهبری برای دیدار با اعضای کنگره بازدید خواهند کرد به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

 

کد خبر 1111825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha