مهمترین وظیفه دانش آموزان برای مقابله با استکبار تمرکز بر روی دانش و علم شان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین وظیفه دانش آموزان در حال حاضر برای مقابله با استکبار تمرکز روی دانش، تقویت و ارتقای سطح علمی شان است.

عباس گلرور گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سالروز 13 آبان گفت: زمانی حسین فهمیده هایی بودند که در میدان با سن و سال کم می جنگیدند. آنها روحیه ضد استکباری داشتند و معنای مقاومت را به خوبی درک کرده بودند. امروز مهمترین شکل مبارزه دانش آموزان و دانشجویان ما با استکبار در حوزه علم است.

 

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دانش آموزان باید توجه داشته باشند که وظیفه آنها در حال حاضر آموزش و تمرکز روی دانش، تقویت و ارتقای سطح علمی، هوشمندی و بصیرتی شان است. طبیعی است آنچه که در حال حاضر و آینده وجود دارد، جنگ روایت ها، علوم، تکنولوژی و فناوری است.

 

 

وی تصریح کرد: در این جنگ مهمترین وظیفه را دانش آموزان به عهده دارند. آنها آینده سازان مملکت هستند. انتظار این است که در میدان این مبارزه آنها پرچمدار باشند و با علم بصیرت خودشان به جنگ استکبار بروند.

 

 

وی تصریح کرد: گرامیداشت روز 13 آبان و اطلاع رسانی در مورد جنایات آمریکا مهمترین مسئله ای است که باید در این روز انجام شود. دانش آموزان باید این ضرورت را درک کنند.

 

 

 

کد خبر 1112316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha