تقویت ظرفیت های موجود برای ارتقای حوزه گردشگری دستور کار شورای فرهنگ عمومی مازندران

زارع گفت: برای تهیه پیوست های فرهنگی منسجم جهت تقویت ظرفیت های موجود برای ارتقای حوزه گردشگری استان، به دنبال اجرای طرح‌های اثرگذار مثبت فرهنگی هستیم،گفت: برای تحقق این مهم کارگروهی ذیل شورای فرهنگ عمومی مازندران در سپاه کربلا شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» امروز(۱۲آبان) در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک به‌مناسبت روز مازندران و گرامیداشت یاد و نام علامه «حسن زاده آملی» رحمت الله علیه، اظهار کرد: روال برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در مازندران با توجه به تاکید نماینده ولی فقیه در استان بدین صورت است که در کنار برگزاری برنامه‌های ثابتی که در رئوس پانزده‌گانه شورا طراحی شد بحث محورهای اختصاصی را داشتیم که در سال گذشته روی موضوع اصلی فضای مجازی متمرکز شدیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: در استان مازندران ظرفیت فضای مجازی بالا است و با توجه به این موضوع مقرر شد که صاحب‌نظران و متولیان با همراهی خوب کارگروه تولید محتوا را تشکیل دادند که هم آرامش خوبی ایجاد شد هم سعی کردیم تولید محتوای خوبی داشته باشیم.

 

زارع اعلام کرد: یکی از موفقیت‌های شورای فرهنگ عمومی استان در سال گذشته بحث پرداختن به فضای مجازی بود و در سال ۱۴۰۰ با توجه به بررسی‌های صورت گرفته دو دستور کار کامل بحث گردشگری به‌عنوان یک مقوله آسیب زا در استان بود جلسات خوبی در این خصوص برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه برای تهیه پیوست های فرهنگی منسجم جهت تقویت ظرفیت های موجود برای ارتقای حوزه گردشگری استان، به دنبال اجرای طرح‌های اثرگذار مثبت فرهنگی هستیم، ادامه داد: کارگروهی شکل گرفت قرار شد به موارد خاص در حوزه گردشگری پرداخته شود، و مورد دوم اینکه به موازات موضوع گردشگری توجه به حوزه حجاب و عفاف جلسات متداولی برگزار شد که اتفاقات خوبی در حوزه عفاف و حجاب در حوزه امر به معروف رخ داد.

 

زارع عنوان کرد: در کنار برنامه‌های ثابتی که در شورای فرهنگ عمومی در مازندران به‌طور تقویمی و مناسبتی در حال انجام است، در سال ۱۴۰۰ این دو مقوله مجزای گردشگری و حجاب و عفاف مورد بحث و بررسی قرار گرفت که امیدواریم با تعامل و همراهی اعضای این شورا، مقداری از دغدغه‌های مردم را در این دو حوزه مرتفع نمایئم.

 

زارع تاکید کرد: مسئولیت کارگروه گردشگری تعالی بخش در مصوبه قبلی به سپاه کربلای استان محول و در این راستا جلساتی برگزار و کمیته‌ها تشکیل شد امید آنکه از ظرفیت عظیم گردشگری استان استفاده بهینه را داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1112606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha